TH-350 ei vaihda

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Henkseli, 5.6.2006.

  1. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    TH-350 lakkasi vaihtamasta ykköstä isommalle. Ensin laatikko viivytteli hiukan kakkoselta kolmoselle vaihtoa ja sitten muutaman lievän kiihdytyksen jälkeen jäi ykkönen ainoaksi eteen päin vieväksi vaihteeksi.

    Laatikolla ajettu rempan jälkeen vajaa 1000km eikä sen pitäisi hajota, koska takarenkaissakaan ei ole pitoa? :lol:

    Jos loota on entinen niin kannattaako korjauttaa vai hankkia suosiolla uusi? Tehonkestoa saisi olla 700-800, jos tulevaisuudessa vaikka ostais moottorin.
     
  2. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    Tsekkaa kuvernööri ekaks. Pyöriikö, liikkuuko vastapainot ja venttiili hyvin? Vaiha öljyt ja suodatin sitten, lähtee ainakin osa asennushiekoista pois.
     
  3. rocketman

    rocketman Gearhead

    alipaine modulaattorille kateissa
     
  4. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Tuo alipainehomma pitää ainakin katsoa! Jos ei auta niin kuvernööri kanssa, ei sattana tuon pitäs olla hajalla vielä...
     
  5. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Governorin muovinen ratas oli entinen ja lisäksi puuttui toinen jousi. Alipainemokkula tuli uusittua myös. Nyt pääsee taas säätelemään kun vaihteet löytyy!
     
  6. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Mikäs on pielessä kun ei löydy vaihteita lämpimänä? Kylmänä toimii ihan normaalisti. Öljyä on riittävästi ainakin tikun osoittaman mukaan.
     
  7. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    Haa! Mä arvasin! Oliskos ollu niin jotta jousi onpi irronnu ja menny väliin ja sitä myöten muoviratas paskaks? Mun lootassa oli saman homman tehny nopeusmittarinrattaan klipsi. En kyllä käsitä miten se voi kuvernööriin päästä...
     
  8. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    Vuotaa jostain...vai?...eikö pakkikaan vaiko eikö vaiha isompaa? Muistitko kuvernöörin rattaan lukkotapin?
     
  9. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Nopeusmittarin rattaan klipsi mullakin tipahti kovernorista ja kovernorin muoviratas oli paskana. Jousta ei ole löytynyt. On varmaan hyvässä tallessa. Lukkotappi on paikallaan.

    Vaihteisto siis toimii ihan normaalisti muuten, mutta kun auto on seissyt ajon jälkeen jonkin aikaa ja yritän lähteä liikkeelle niin vaihteita (D, R) ei löydy lainkaan paitsi jos kierrättää moottoria ja sehän on kohtapuoliin laatikon surma. Lootan ollessa kylmä esim. aamulla vaihteet löytyvät normaalisti.
     

Kerro tästä muillekin!