TH-700 Preppaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jäpälä, 17.11.2002.

  1. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Mitäs tämmöselle 700:lle kannattas tehdä/ teettää?Tulee n. 1300kg autoon kone n.< 350 hp. 3.89 perävälitys . Laatikko vm 89 ajet.n 180 tkm. Tarvittavat vahvistukset ja turbiinisuosituksia?
     
  2. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Kilpureissa vissiin käytetään turbiineja jonka ansiosta veto alkaa vasta korkeammila kierros alueella joten veto alkaa vasta sopivan tehoalueen alkaessa. En tiedä haluatko lähteä hanakasti renkaat ulvoen vai kiihdyttää paremmin. Jos haluat saada että veto alkaa normaalisti mutta vaihtaa korkeammilla kierros alueilla niin sitten otat kuvernöörin käsittelyyn. Siinä on ns. kehävoma systeemi ja Povermatikin tietäjä kertoi että joissan corvette malleissa ne painot saattaa olla tuplasti isommat kuin "normaali" laatikossa.
    Taitaa povermatikin tietäjä saada kohta hepulin kun suosittelen sitä lähes aina laatikko pulmaan, mutta kun se sattuu vaan olemaa mukavin/tietävin korjaaja näillämain?
    Katso TH700 ONGELMA.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Saisin ittekkin hepulin jos mun sanomisiani kommentoitais täällä ja vielä väärin. Kannattaa kuunnella mitä joku sanoo ja kirjoittaa vasta sitten ja oikein vai luuletko että tietäjä kertoi satuja. Corvetten keskipakosäätäjässä on yli puolet KEVYEMMÄT painot kuin "normaali" lootassa. Tosin siinä on venttiilikoneistokin aivan erilainen kuin vakio lootissa. Vinkkinä voin kertoa että jättäkää se keskipakosäätäjä rauhaan jollette muuta samalla venttiilikoneistoa. Pelkkä keskipakosäätäjän modaus pistää lootan vaihtamaan aina ylemmillä kiekoilla ajaa sitten pinta- tai täyskaasulla ja siinä menee pitkän päälle ajofiilikset. Sitten kun hermot on mennyt niin tulee säädettyä KD-vaijeri löysemmälle jotta vaihdot sais alemmas ja a`vot loota sanoo itsensä irti joku kaunis päivä. Eli mitä tästä opimme?

    Emme mitään! Ja joulua vaan muillekkin. :odroll:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: mudracer 2002-12-24 00:06 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!