TH2004R kolisee ja tärisee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja J.J. Laakso, 2.10.2002.

  1. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Hei,

    Mikä mahtaa olla vikana, kun käyttöpelini TH200 normaalisti esim. valoihin hidastaessani alasvaihdoissa kolahtelee melko pahasti, mutta kuitenkin vain silloin tällöin?

    Ja kun pysäytän auton tiukalla jarrutuksella, laatikko täristää koko autoa. Tämä tapahtuu kaikilla kerroilla.

    Niin ja mistä sen tietää toimiiko se laatikon "lukko" vai ei?
     
  2. kane

    kane 1st gear

    Jos otat piuhaliitimen laatikosta irti (kuskin puolella), muuttuuko ettei ravista?

    En tunne laatikon sielua mutta silloin ei ainakaan pitäisi turbiinin lukko olla mukana...?!!
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ihan samnalaiset oireet oli omassa Caminossa kun lukko jumitti päälle. Sillä erolla, että alasvaihdot eivät nytkäyttäneet, koska lukko aukesi kuitenkin aina ennen alaspäin vaihtoa (laatikko 3-pykäläinen 200C), mutta esim. kaasun nosto nytkäytti voimakkaammin kuin silloin kun lukko pelasi oikein. Risteykseen tullessa auto piti melkein pysähtyä ennekuin lukko vapautui (eli laatikko vaihtoi kakkoselle), jurnutus oli melkoinen. Sama homma kuin jos manuaalivaiteella jarruttaisi vaihde päällä ja kytkin ylhäällä.
     
  4. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Jarrupolkimen kytkin voi olla jumissa
     

Kerro tästä muillekin!