Th2004r vaihtokohdan muuttaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja rautasydän, 28.3.2012.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä tossa sun satsissa on myös TV-valven jousi ja sen jousen sisälle se pellinpalanen. Toi kitti riittää ihan täys kisavehkeeseenkin.
     
  2. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Onko muuten mutamiehellä tarkempaa tietoa siitä pellinpalaesta, miten se toimii? Omastani otin pois kun vaihdoin sen Syskokal kitin tuohon HD2:een.

    HD2 kitissä on TV plunger jousia kolmea eri sortimenttia ja TV limittiin kahta. Mulla ei tosin ole vielä käytännön kokemusta niiden vaikutuksista kun tallikausi on vielä pahasti kesken. Governorista silipasin myös painoa vähemmäksi ja asentelin toisen jousen sisälle muoviruuvin. Muuten se jousi saattaa lentää esim. burnoutissa kaasua löysätessä ja pidon nopeasti palatessa pois, sikäli kun Amerikan Janneihin on uskomista.
     
  3. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Joo nyt muistankin että ohjeessa oli se peltilevy jossain kuvassa. Pitää huomenna tutkailla sitä kittiä paremmin. Onkos tossa 200-4r askissa vastaavaa manual down valvea kun kolmeviiskymppisessä mikä estää pienelle vaihteelle pudottamisen liian korkeilla kierroksilla?
     
  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

  5. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    "Don't cheat --Use the exact sizes shown"; nyt sitten vaan jännittämään, löytyykö oikean kokoisia poranteriä paketista. Näin ei aivan ollut mun satsissa :eek:
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Siinä ohjeessa lukee että terät ei kuulu pakkaukseen mutta saattaa joskus sisältää kuitenkin jokusen terän, mulla oli yksi terä :D
     
  7. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Aski olis duunattu. Mitäs öljyä ootte käyttänyt näissä? dextron 2/3 ?
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    DII/III tai äf kaikki käy, mulla on bilhelveten puolisyntistä kun halvalla sain :rotfl: eikä ole parinvuoden varttimailinykimisiin vieläkään hajonnu siitä huolimatta.
     
  9. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Aski ollu nyt ajossa jonkun aikaa ja pelittää kivasti, lyö lapiolla selkään kyllä :D Olin siinä käsityksessä et toi 200-4r vaihtaa neloselle kaasupohjassa? mulla ei kyllä vaihda..
    Ja vaihtokohdat jäi liian alas D pykälässä mut eipä se haittaa kun saa räikästä sit valita.
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä vaihtaa, mulla aika tarkkaan kun on 185Km/h vauhtia. Aikaisemminkin sen saa päälle kun hetkeks heivaa ja sit kun lättää kaasun täysille niin myös pysyy.
     
  11. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Toi ei vielä vähä alle 7tonnissa vaihtanu, helläsin kaasua niin vaihto, uudestaan kaasulle->kickdown..
     
  12. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Eihän se turbiinin lukitus vaikuta siihen? Tossa 10" tci turbiinissa ei lukkoa ole eikä sähköjäkään ole kytketty.
     

Kerro tästä muillekin!