TH200C ja myöhäiset vaihdot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ttakatal, 6.4.2013.

  1. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Capricessa (tilapäisesti, ehkä) 4R:n tilalla 3 vaihteinen TH200C. Ongelmana terävät vaihdot, ykköseltä kakkoselle 50km/h, kakkoselta kolmoselle 90 km/h. Kaasupolkimen asennosta riippumatta. Sähköliitin samanlainen 4-napainen, tosin tällä ohjataan pelkästään turbiinilukkoa? Alkuun kaasuasennon tunnistin vaijeri oli kokonaan irti ja "pedaali ylhäällä" asennossa, tänään kokeiltiin rautalankavirityksellä laittaa sekin toimintaan --> ei vaikutusta. Vai onko tuon vaijerin säätö oltava just eikä melkein???
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    Juu sen tosiaankin on melkein oltava just eikä melkein,
    nimittäin liian löysäkin semminkin irrotettu vaijeri saa lootan täyspainemoodiin pakkojen suojelemiseksi,
    että esipänniä ihan reilusti kehiin ja siitä sitten haeskelemaan.
     

Kerro tästä muillekin!