TH200R4 turbiinilukon kytkentä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Rampe92, 21.4.2017.

  1. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

    Eli mulla ois tollanen caprice johon vaihdettu 307 tilalle 305 ilman mitään ylimääräsiä sähköhimmeleitä niin toimiiko tuo alkuperänen turbiini lukon ohjaus kun ecu saa vielä virtaa ja laatikonpiuha on paikoillaan miten voin todeta tuon edes että toimii.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se ecu haluaa koneelta pikkasen tietoa ennenkuin osaa lukkoa päälle laittaa.
     
  3. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

    mitä tietoa tarttee se mahtais haluta ja oisko tähän jotain yksinkertaista kytkentä kaaviota jossain. pystyiskö ton periaattessa kytkemään katkasijasta päälle ja pois että vois ku ajaa matka ajoo tasakaasulla nii sais päälle ja muuten pois
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mitä jos jätettäisiin ne katkasijat kytkemättä kun sellanen on ihan perseestä?


    Sinne saa nopeusmittariin sellasta molkkia mikä kytkee sen turpaanilukon päälle kun tietty nopeus ylittyy B&M kai valmistaja. Itte koittasin ettiä/tehdä vielä jostain jonkunsorttista alipaine anturia sinne väliin mikä irrottaa lukon kiihdytyksessä ja tietty jarrukatkasija.


    Orggis kai tarttee nopeustiedon, imarin alipaineen, jarrukatkasijan ja mahtaako jotain lämpötietoakin tarvita ja jonkun sortin tiedon että loota on kolmos tai nelosbaihteella.
     
  5. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

  6. Rampe92

    Rampe92 2nd gear

Kerro tästä muillekin!