TH200R4 vs. TH700R4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Kimmeli, 1.6.2011.

  1. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    512cid varustettu C-koppa moppeen tarttis ylivaihdelaatikon lukkomuuntimella niin kumpiko noista GM:n toosista olis lähtökohdiltaan parempi tämmöisessä tapauksessa. Kummassa on vahvemmat "kovat palikat" vakiona?
     
  2. parsju

    parsju Gearhead

    http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html

    Tuolla lontoon kielistä pohdintaa eroista, 700 on vakiona vahvempi, mutta puolensa kummallakin. Itse päädyin 200seen soveliaamman koon vuoksi. Ja jos en väärin ymmärtänyt niin kummankin laatikon saa kestämään melkoisia tehoja kun vaan on oikeat palikat ja säädöt paikallaan. tv-kaapelin kanssa pitää olla tarkkana. [/url]
     
  3. Wesku

    Wesku Gearhead

    Sulla on sitten motti kasvanut viime aikoina.. Ei noista kumpikaan ole mikään erityisen hyvä loota vakiona, joten vahvistamaan joutuu rankasti, et kestää tuollaisen motin perässä.

    Yksi vaihtoehto voisi olla myös 4l80e, joka on ollut GM:llä isolohkojen perässä ja on melko kestävä loota vakionakin. Siihen joutuu vaan rakentelemaan sähköisen ohjauksen ja mahdollisesti lisätilaa kardaanitunneliin.
     
  4. sbf

    sbf Gearhead

    Jos siellä on moparin kone keulilla niin kyllähän a518 on se aski mikä sinne kannattaa laittaa.On loikkari, lukkoturbiini ja menee bolt on.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tai sitten ei mene mutta esim. UltraBell tekee adaptereita joka lähtöön.
    http://www.campbellenterprises.com/auto ... ousing.htm

    TH-700 toosaan saa enemmän "hifi"palikkaa kuin 200R4 toosaan.
     
  6. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    1,5 vuotta olen etsinyt A-518 laatikkoa, ei vaan ole edes raatoa tullut vastaan, jenkkilästä sais tietysti peruskorjattuja mutta hinta tahtoo pomppaa turhan kalliiksi. Noita gemsulaisia kuitenkin on joka tallin nurkka täynnä. Sähkölootaa yritän välttää vielä tässä vaiheessa.
     
  7. sbf

    sbf Gearhead

    Niinjuu tosiaan mopellahan on isolohko ja pikkulohkojaot erikseen ja kysyjällä lienee isolohko.
    Tossa saattaa olla mahdollista että ymppäis isolohko 727 kuoren jatkeeksi vanhanmallisen od-yksikön.
    Gear vendor on sitten yksi vaihtoehto.
     
  8. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    700 on 350 ylivaihteella karkeasti sanottuna.4L80 on puolet suunnilleen th 400:sta.200 ei ole tarkoitettu voimamoottorin perään(saa kestävän mutta maksaa)tässä vähän gm loota asiaa. http://www.442.com/oldsfaq/oftrn.htm
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    700<-->350 ei ole mitään muuta yhteistä kuin 5 kitkalevyä.
    4L80E on taas identtinen 1,2,3 vaihteitten osalta 400 toosan kanssa.
    Mulla on parhaillaan tilauksessa edullinen "proto"ohjausboxi. Pääsen sitä testaamaan muutaman viikon sisällä tohon GM toosaan.
    Jos haluat pomminvarman lootan niin toi moparin oma loikkari tai 4L80E on sellaiset.

    Eikä ole millään helpolla bolt on tsydeemillä mahdollista laittaa 727 toosaan uudemman loikkaritsydeemiä.
    Toi 700 toosan hinta pompsahtaa melko korkeeksi jos sinne laittaa kaikki uusimmat "kovat" osat, mutta sen jälkeen sekin kestää melkoista jumppaa.
     

Kerro tästä muillekin!