TH350 kasauksessa ongelma kitka levyjen määrässä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Kossu44, 10.2.2009.

  1. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Niin, eli ekaa kertaa koitan itte kasata 350 laatikon.

    Ongelma tuli yllättävältä taholta kun tilasin TCI328800 kitin mis on shift kitti samassa, pitäs ol vissiin samat sisukset ku SteerFighter lootassa. Forward clutch ja direct clutch sisältää samallaisia kitka levyjä molemmmat.
    Mulla oli ekassa 6 levyä jälkimmäisessä 5 mut sarjassa oli yhteensä 10 levyä, eli 1 puuttuu :eek:

    Osaako joku sanoo mitä tehdä? onko tohon mun lootaan tehty joskus jotain muutoksia vai miks siel oli yks levy enemmän? saako noita kitkoja yksitellen tilattua vai oliko vaan väärä paketti, ei viittis yhtä levyä pistää vanhoistakaan.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sun lootassa on sorvi viheltäny ihan oikeassa kohtaa, mutta ameriikan joe ei tiedä että sinne voi laittaa noinkin paljon levyjä :odroll: . Jos ei ole ihan viimiseen asti fiilattu pannu niin kyllä siihen etummaiseenkin riittää 5 kitkaa. Toi 6 on liikaa jos ei ole samalla tehty muutoksia jotta kestää yli 6000RPM jenkoja.
     
  3. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Jep sitä vähän epäilinki. Oli vaan silti ekstra levystä huolimatta palaneet. Pitänee kysellä eillistä levyä sinne tai sorvaamatonta runkoo.

    Voiko tuo ekstra levy aiheuttaa onkelmia, en tie mitä muuta on tehty. ykkösen ja pakin männästä puuttu ainakin pienempi tiiviste rengas. joku epäili et tarkotuksella. syytä en tiedä.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    6-levyn kanssa on vaikea saada välystä tarpeeksi suureksi jotta 3-levyt ei pala ykkösellä huudattamalla!!
     
  5. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    OK, kumin poltto pannaan tai hakee asetelmalle uus runko :-? kumin käry tekee kyl sen verran eetvarttia et pitänee lähtee osa metsälle.
     
  6. toomass

    toomass 1st gear

    th400:ssa ainakin piti passailla eri määrillä kitkoja ja eripaksuisilla välilevyillä pakoille sopiva välys. Enää en muista miten oli th350:n kanssa. Luulis kuitenkin olevan sama homma.
     
  7. PauliP

    PauliP 1st gear

    Myydäänhän noita levyjä yksitellenkin, itse olen ne hommannut Koskiselta Hartolasta, mutta varamaan kaikista korjausliikkeistä niitä löytyy. Ja Transtar -maahantuojalta JN-Tradingiltä Kaarinasta.
     
  8. tapsa24

    tapsa24 1st gear

    Mitäs muutoksia voi tehä et kestää nuita kierroksia?
     
  9. cam68

    cam68 1st gear

    jaa on mulla kyllä käynyt yli 6 tonnia useaan otteeseen ja hyvi tuo pitää :D mun laatikkoon ei yksi levy mahtunut :rotfl:
    ja näköjään samat rojut osanum. perusteella.. :odroll:
     
  10. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Juu, ei sillä pitämisen kanssa ole käsittääkseni tekemistä vaan spragi sieltä poikii kun jenkoja on yli 6000 ja loota päättää vaihtaa isompaa vaihdetta.
     
  11. cam68

    cam68 1st gear

    ai :odroll: minä oon kyllä päättäny siitä vaihteen vaihtumisesta ihan tuolla kepakolla :rotfl: eikä laatikko :D
     
  12. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Niin no, ihan sama kuka sitä vaihdetta vaihtaa, samat osat siellä laatikon sisällä pyörii, ja jos hyvä säkä käy niin oikeassa kohdassa se spragi halkeaa eikä tila riitä niin lähtee vielä kuoretkin. :odroll:
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kun keppiä liikuttaa ite niin loota kestää paremmin ja eri kamat on liikkeella kun ite hämmentää vs keppi D asennossa!!
     
  14. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Asiahan on harvinaisen selvä, luulo ei ole tiedon väärti.. :oops: 8)
     

Kerro tästä muillekin!