TH350 Kick-downin puute

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Gary Grand, 12.2.2007.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Laatikko pelaa muuten asiallisesti, mutta alaspäin ei suostu vaihtamaan muuten kuin käsin vaihtamalla, tai pudottamalla vauhtia reilusti.

    Kick-down -vaijerin säädöllä ei tunnu olevan minkäänlaista vaikutusta!? :-?
    Öljyt on kirkkaat, eikä laatikko luista.

    Tarkoitus on ottaa öljypohja auki, vaihtaa öljyt ja suodatin ja jos suuntaa-antavia ehdotuksia löytyy, kurkistaa samalla modulaattorin sisään.

    Varaosalaatikkokin tallissa on, mutta kun kyseessä on nelivetoauto, vältän askin irroittamista kuin ruttoa :wc:
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ei ole mullakaan 4x4 lootassa kick-downia...
    On ollut, mutta ollessaan remontin jälkisäädössä korjaaja huomasi jonkun vian sen (kick-downin) "käyttö-osassa"... Ja jätti sieltä vaijerin irti.
    Eipä senpuoleen että olisin juurikaan sitä kaivannut kun on diisseli moottorina...
     
  3. Beenari

    Beenari 3rd gear

    Ööö eikös TH350 ja TH400 laatikoissa tuohon vaihtoon vaikuta kolme eri kikkaretta: kickdown, modulaattori ja kuvernööri

    Jos en väärin muista niin modulaattori vaikuttaa ylöspäin vaihtoon ja kuvernööri alaspäin.
     

Kerro tästä muillekin!