th350:n öljynvaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 15.1.2003.

  1. JASSO

    JASSO Gearhead

    DexII:ta saa ainaki vihantasalmen Shellilltä, mäntyharjusta. Koskisilta mä oon viimex ostanu 20L saavin. Myivät aika huokeella.
     
  2. illabii

    illabii 1st gear

    Ittellä kans sama homma tulonpäällä. Mites on kun laatikon pohjassa näyttäis olevan joku anturi,
    varmaankin öljynläpötila...? Voiko sen anturin ruuvata pois ja sitä kautta tiputtaa öljyt mäkeen?
     
  3. speedy

    speedy Double Gearhead

    Mobililla ATF220 on tuo rexron luokitus, kolomonenki käy, tai voorrttin F-Type yms.
     
  4. illabii

    illabii 1st gear

     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kyllä se öljy lootasta pois tulee jos anturin irroitat ja todennäköisesti tulee sotkuakin vähemmän kuin perinteisesti öljypohja irroittamalla. Mutta irroita pohja kuitenkin että saat sieltä mujut putsattua pois ja vaihdettua suodattimen.
     
  6. illabii

    illabii 1st gear

    Juu uus suodatin mulla jo onkin ja sitä siis ajattelinki,ettei tarvis niin pirusti sotkea...:)
    Nämä jenkki pelit siis mulle ihan uus tuttavuus ja välillä voi kysymykset olla sitä luokkaa! :)
    Mutta kiitos vastauksesta!
     
  7. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

  8. illabii

    illabii 1st gear

    Joo uskaltaa laittaa!!
     
  9. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    joha tuli vastaus nopee! ootetaan mitä muut sanoo
     
  10. kapa73

    kapa73 2nd gear

    dextron II ja III käy
     
  11. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    Eikö tosiaan haittaa jos on erivalmistajan öljyt ku toi castrol? lisään tosiaan 2desiä vain, enkä tiedä onko sielä dex 2 vai 3
     
  12. illabii

    illabii 1st gear

    Ei varmasti ole merkitystä,varsinkaan kuin noin pienestä määrästä kyse...
    Taitaa kumminkin aika mones laatikos olla "miljoonan" ajetut öljyt josta kellään
    Ei tietoa,koska vaihdettu ja nekin pelittää! :)
     

Kerro tästä muillekin!