TH350 preppaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja iikka-, 23.12.2011.

  1. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    piti aikoinaan D äkäsemmin kiihyttäessä kolahduksen ja metallista ääntä ja sitte se levis vaan yhtä äkkiä rauhallisesti kiihyttäessä. voisko johtua että tuntuu et kone heilahtaa vitusti ku tekee äkkilähdön ja sitä kauttta jotenki laatikko kärsii? josse pääsee heilahtaa ettei nytte vaa uudella lootalla hajois. johtuu että kannakekumit paskana laatikosta taikka koneesta?
     
  2. Valapatto

    Valapatto 2nd gear

    Onko raadilla suuntaa antavia hinta-arvioita jos käyttää toimivan TH350 tsekattavana ja laitettavana kestämään noin 440hv ja 630 newtonia?

    Vääntöä olis tarjolla aika kivasti jo alhaalta. Auto on kevyt ja välitys on käsittääkseni 3.08. Ei slicksejä tai ylipäätään mitään racetouhuja.
     
  3. skiggeboy

    skiggeboy 3rd gear

    Kyllähän th350 kestää jo vakionakin 400 heppaa. Shift kitillähän tuosta jo selviää ihan muutamalla kympillä, mutta jos levittää lootan kannattaa sinne vaihtaa kaikki mitä kuuluu masterkittiin, tiivisteitä, kitkat/ levyt, laakerit. Osien hinta n.250€ riippuu mistä haalii. Sitten jos tahtoo vähän lisää varmuutta kannattaa vaihtaa sprägi ja sorvata mäntiä matalemmaks jotta saa lisä kitkoja pakkoihin. Työn hinnoista en osaa sanoa, mutta shift kitin laittaa hyvien ohjeiden kanssa itekkin jos ees vähän pysyy kalut käsissä.
     

Kerro tästä muillekin!