TH350 spragin räjähdys ja kuoren tarkistus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Petri R., 1.1.2017.

  1. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    TH350:lle kävi perinteiset jokunen vuosi sitten ja nyt olis tarkoitus tehdä siitä taas toimiva laatikko. Katastrofin jälkeen öljynsuodattimen kangas oli hienon alumiinimujun peitossa, vapaakytkimen kehä poikki ja sisuskalut muusina, osa niistä löytyi öljypohjasta.

    Vaihdelaatikon kuoria on ilmeisesti mennyt hylkyyn spragin hajoamisen seurauksena, johtaako siihen kuoren halkeaminen vai jokin pienempi vaurio joka tässä vaiheessa tulis nyt laatikosta tarkistaa? Minkälainen "syöpymä" saa spragin kohdalla kuoressa olla ja voiko öljykanavien pitävyyden hiusmurtumien varalta jotenkin kätevästi paineilmalla tarkistaa?
     

Kerro tästä muillekin!