TH375B paikallaan, kardaani ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Dna Kerma, 16.3.2008.

  1. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Nonniin, sain laitettua 375b:n paikalleen buickiini mutta ongelma on tämä: 375:ssä on kiinni 9" yoke/tailshaft, ja aiemmassa lootassa (th350) oli 6" yoke, Kuinka iso homma on vaihtaa tuo yoke/taili toisesta lootasta toiseen, tarviiko öljypohjaa avata? jos öljypohja pitää avata niin sitten lyhennän kardaanin, paitsi jos arvon asiantuntevalta raadilta löytyy length matching kardaani '86 buick lesabreen, silloin voin ostaa sen, mutta asialla olisi aika kiire, muutto edessä..

    Olikos tarpeeksi epäselvästi selitetty? :p
     
  2. OL

    OL Gearhead

    Se on erityypin laatikko. TH 375-400 hännät ovat samalla jaolla 6BOLT ja
    TH-350 4BOLT .Yoket käy 375-350 keskenään ulostuloakselit eivät käy
    keskenään vs350-375 ainoa ja helpoin tapa kun lyhennät kardaanin
    sopivan mittaiseksi .
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi 375B on kyllä sama kuin 350 mutta se on buikilla vaan nimetty tollaseksi sisukalut on vaan pikkasen vahvempaa kamaa. Loota pitää purkaa ihan osiksi että saa sen ulostuloaksilan vaihdettua!!
     
  4. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Kiitokset tiedosta, niin mä vähän arvelinkin kun sen tailin kopan otin auki.. kait sitä sitten joutuu ottamaan rälläkän kauniiseen käteen ja hitsauspistoolin toiseen käteen...
     

Kerro tästä muillekin!