TH400 kickdownsolenoidin tiivisteen vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Hyytiäinen, 7.7.2009.

  1. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    Moi

    Autossa olevasta TH400:sta tihkuttaa öljyä kickdownsolenoidin kohdalta, eli se pieni muovinen korkki, johon se kickarin johto menee. Olen sen tiivarin kerran vaihtanut, mutta silloin laatikko oli pöydällä ja auki, enkä millään muista vaatiko sen tulpan irtisaaminen toimepiteitä laatikon sisäpuolelta. Eli onko keinoa, jolla saisin tulpan irti ja uuden o-renkaan paikoilleen ilman että pitää avata öljypohjaa ja siten valuttaa öljyjä (lattialle...)?
     
  2. p.levonen

    p.levonen 1st gear

    mulla oli ainakin sellaiset kynnet siellä sisällä jotka tarraa siihen reijän reunoille,, niitä pitäisi päästä painamaan auki, luulisin ettei onnistu ilman pohjan irroitusta,
    tosin tossa omassa lootassa se oli vain läpivienti ,eli se solkku oli syvemmällä, voipi olla erilainenkin
     
  3. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    vähän tollasta systeemiä muistelin itsekin. Ja joo, kyseessä on sähkön läpivientitulppa, se itse laite on siellä sisempänä. Ei kai auta kuin joko antaa tiputtaa talveen saakka tai sitten ottaa itteään niskasta kiinni ja ryhtyy hommiin.
     

Kerro tästä muillekin!