TH700 hukkaa od:n lämpösenä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja venom87, 27.6.2014.

  1. venom87

    venom87 3rd gear

    Hakua ja googlea yrittänyt jo pidemmän aikaa mutta ei tunnu vastaavaa vikaa löytyvän, eli 89 gmc sierra 4x4, 6.2 ja th700.
    Kylmänä toimii niinkuin pitääkin, mutta lämpösenä (n.50 kilsan ajelun jälkeen) alkaa temppuilu. Ensin häviää turbiinilukko, ja hetken päästä ei pysy edes nelonen päällä. Tasakaasulla ja varovasti kiihdyttäen pitää nelosen, mutta jos löysää kaasua niin heittää kolmosen pesään. Ei tarvii kuin milli nostaa jalkaa kaasulta niin tiputtaa vaihteen. Tv-vaijerin tarkastin, tuntus olevan ok, ei jumittele ja kaasu pohjassa kireällä.
    Öljyt on kirkkaat ja sitä on riittävästi.
    Talvella teki sellasta että jäi jumittelemaan ykköselle ja reilulla kaasulla heitti suoraan kolmoselle, tämä vika tosin korjaantui kun sammutti auton ja käynnisti uudestaan. Liittyneeköhän nykyiseen vikaan?

    Vinkkejä ja arvailuita kaivattaisiin että mikä perhana tuossa on vikana?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kakkonen ja loikkari käyttää pantaa ja voi olla panta tai rumpu johon se nappaa kulunut senverran että ei pidä. Ja alunperin siellä on ollut ilmeisesti liian lyhyt pantaservon tappi. Onkos öölijäähdytin kunnossa?
     
  3. venom87

    venom87 3rd gear

    Alkuperäinen jäähdytin käytössä, eli syylärin kupeeseen menee letkut. Pitääpä napata letkut irti kun vaihtaa öljyt että kiertääkö siellä mikään.
     

Kerro tästä muillekin!