TH700 hukkas 3sen ja 4sen..!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Lettu, 14.5.2002.

  1. Lettu

    Lettu Gearhead

    no vielä pitäs keksii mihin toi kiks now tms vaijeri menee... NOT! :wink:
    Kiitos projektiin osallistuneille jäsenille loota toiminu jo kymmenisen tuhatta mailia ja samallapa (tais) tulla jotain opittuakin!
    pysyis vaan muuten tuo kiesi kasassa.... apuuuva
     
  2. Timmo

    Timmo 1st gear

    "ja näitähän ei voinu korjata itse"

    Joopajoo, tekemällä oppii. Ja hyvinhän tuo on kestäny. Pitää opetella itsekin jossain välissä varmaan.
     
  3. Lettu

    Lettu Gearhead

    jotain muistamisen arvoista:
    tarkkana saa olla että tulee osat oikein päin, muuten menisi purkuhommiksi (jopa useampaan kertaan) ..toisaalta uudet laakeritkaan ei saisi sekottua vanhojen joukkoon ja joutua esimerkiksi roskikseen.. ei myöskään liikaa asennuskaljaa, saattaisi jossain vaiheessa rojektia kostautua tyyliin "eikai se hylllssy jääny tonne ssisään?". ja ainiin ei kannattais ikinä möläytellä tehneensä asennusvirheitä, varsinkaan julkisella ammattimiesten suosimalla foorumilla..
    voin siis suositella projektia kaikille innokkaille :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lettu 2003-09-05 15:21 ]</font>
     
  4. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    ittekkii tein saman homman ja totta puhuit, se on mukavaa (vaikka toisaalta se vituttaaki... auto rikki...rahaa menee) Eipähän ole pelkkää pultin vääntämistä vaan miettimistä tarkkuutta ja mitä kivaa vielä.
    Yks asia mua vaan askarrutti, mistä vitusta sä ostit noi osat tohon hintaan????????????????????? Mä maksoin 400 masterista+ filtteristä+ pannasta+ öljystä...
    Vaihoitko muutes niitä antureita? Mulle kerrottii et ne ois pitäny vaihtaa. Mulla on nyt 40000 mailia takana remontista (viimekesänä tehty remppa) ja tuntuu ku nelonen luistais välillä.
     

Kerro tästä muillekin!