TH700 ja pinionin kulma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sbc327, 12.8.2015.

  1. sbc327

    sbc327 Gearhead

    Onko Th700:n öljypohja samassa linjassa ulostuloakselin kanssa? Entä onko -79 GM kymppipulttisessa perässä tasaista kohtaa josta linjausta voisi hakea?
     
  2. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Ei se öölipohja oikein linjassa ole. Kone/laatikko linja on helpoin yleensä mittaa konehuoneen puolelta esim. kannen pääty tai joku lohkon vertikaali taso mihin saa vaan mittalaitteen sopivasti. Perän kulmaa oon mittaillu kopan pulttien kannoista.
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Miksei se yoken ulkopinta kelpaa mittaukseen, siis siitä ristikon kupin ulkopinnasta?
     
  4. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Joutuu ryömiin auton alle :)
     
  5. Luckyluke

    Luckyluke 3rd gear

    Mä oon mitannut pinionin kulman perän pultin kannoista. Hankala löytää tarpeeksi isoa koneistettua pintaa. Sun tarttee mitata koneen, kardaanin ja perän kulma, jotta saat kardaanin "työkulmat" koneen päästä ja perän päästä.

    http://tremec.com/menu.php?m=154
     

Kerro tästä muillekin!