TH700R4 lukko kytkeytyy 100km/h

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Antti72, 13.6.2018.

  1. Antti72

    Antti72 1st gear

    Moro, osaiskohan kukaan auttaa otsikonmukaiseen pulmaan. Eli auto on 92vm blazer 4.3 th700r4 mekaanisesti kuvernöörillä ohjatulla laatikolla.
    Pari vuotta sitten turbiini lukittui noin 60-70km/h vauhdissa, nyt vauhtia pitää olla 100km/h ennenkuin lukkiutuu.
    Muuten laatikko toimii hienosti, ja vaihtaa näpäkästi.
    Autossa on scangauge mittari, jonka mukaan lukolle kyllä eculta lähtee ohjaus jo 60km/h jälkeen.

    Onkohan loota kuitenkin hajoamassa?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sen lukkosolkun alla on vielä yks venttiili ja se voi jumittaa.
     

Kerro tästä muillekin!