Th700r4 oiretta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja v-v, 21.2.2017.

  1. v-v

    v-v Gearhead

    Tekee semmoista että normi ajossa vaihtaa nätisti kaikki vaihteet läpi mutta täyskaasu kiihdytyksessä pomppaa 1-3 jättäen siis 2 vaihteen välistä. Paikoillaa jos koittaa rengasta polttaa niin vaihtaa nätisti 1-2. 3 vaihdetta nyt ei sitten enää koitakkaan voiman puutteesta :) Vaikuttaisi olevan kierros riippuvainen. Mistäköhän hakisi vikaa....
     
  2. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Vanin laatikko vaihto normiajossa 1 suoraan kolmoselle, poltti pakat tuon seurauksena ja ongelma poistu kun vaihdoin kuvernöörin jouset huomattavasti löysempiin, servontappia jatkoin ja tv-vaijeri oli liian pitkä eli säätövarat ei riittänyt...

    Kuvernööri oli mallia c tai j ja jouset oli punaset.. Joku vois valaista että mitä eroa noilla c ja j stanssauksilla on ja millä idealla joku oli sinne saatanan jäykät orkkiksiin verrattuna olevat jouset vaihtanu...
     
  3. v-v

    v-v Gearhead

    Oisko muillakin ideoita?
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kuulostaa minusta siltä, että panta on paskana. Tai rumpukin. Tai pannan servon tappi liian lyhyt. Mutta en olekaan lootaspesialisti. Nelonenkin sit yleensä jo luistelee.
     

Kerro tästä muillekin!