The Poskisolisti, vuoden hall off race OD persoona?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja rebel58, 6.6.2009.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tämä on harvoja mitä aloitan tänne.
    <nyt sorruin siihen eikä mun ego ta molo tai sen pienuus ole kyse aloittamiseen. Mulla ei ole kylän isoin, mutta se riittää. Ainakin saan tyydytetty itseni, mutta saa myös mun :pinup:
    Se niistä tän aiheen
    ooteista.
    Ensinnäkään sakoista ei lähetä lusimaan enää lusimaan.
    Siirtoja sen täytäntöönpanoja ei enää ole.
    Mistä lähet lusimaan? Ole <mies ja kerro ja suoraan niin kuin muutkin täällä.
    Tietkö mikä on edes FM?
    Mulla on ollut huolintalike ja tiedän mikä se on.

    Force majeure..
    Yliluonnollisia tulvia tai maapallon yliluonnollisia mullistuksia mitä ei vakuutukset korvaa.
    Nyt ei kyse niistä. Vaan susta.
    Tämän me kaikki tiesimme että sinusta ei ole alfa uros miestä mitä olet pullisstellut vaan luistat koko jutun.
    Tämän tiesimme.
    Et tule Hyvinkäälle?
    Elokuussa on vielä gTi V8 päivät niin kuin olen kertonut.

    Mä haastoin sut kun sinä noilla kaikilla foorumeila pullistelitit.
    En sano että minä on Suomen nopein, tai edes sua nopeampi.
    Mutta jos olet MIIES ja ajat alle 14sek niin jallupullon saat multa.
    Tämän olen sanonut.
    Mitä sinä olet sanonut?

    Kerro mistä ja minkä takia joudut lusimaan niin kerron venkuloille terkkuja että varokaa kovaa voimamiestä mikä on vitun kova jätkä ja sillä on nopein auto.
    Lopeta nyt toi uhoominen vitun pelle äläkä edelleenkään esitä tyhmempää kuin olet.
    Sulla ei tule olee mtn ongelmii kun olet niin vahva ja vitun kova voimamies. Jatka vaan samoja juttuja siellä niin saat sitä respectaa, mitä et täällä ssanut.
    Yhden neuvon annan sulle; ÄLÄ KUMARRU KUN SAIPPUA TIPPUU, TAI PYLLISTÄ VAAN, SAAT MITÄ TODELLA HALUAT!
     
  2. darpen

    darpen Gearhead

    Saiskos vähän selvennystä tähän Poskisolisti-juttuun?
    Jotain lueskelin tosta piäkaupunkseuvun-ketjusta sen juttui ja jos oikein ymmärsin niin puhetta tulee ilman takeita oikeellisuudesta vai? Eli siis virtuaali-egoilija :D
    Nii ja onks toi jo tosiaan muuttunu niin ettei sakoista enää istuta? Hyvä jos on jo näin koska eihän siinä käy muuta kun että valtio(lue veronmaksajat) menettää enemmän rahaa näiden paviaanien takia.
     
  3. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    kaveri lienee nimimerkkinsä mukainen. taetaapi olla ihan provomielellä liikkeellä. älkäi immeiset olko niin kaahee vakavia. hengittäminen on helpompaa kun ei kiristä leukoja! :D
     
  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mäkin luin tossa joku aika sit tänään tuon piäkaupunk-ketjun läpi, ja totesin et kyllä sillä solistilla on lääkitys joko puutteellinen, tai vaihtoehtoisesti aivan liian vahva... :poff: Mun mielestä täys idiootti, mut jokainen tavallaan tai jotain... :odroll: :wc:
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Luitsä Fyru tosiaan ton apinan kaikki viestit läåpi??

    Lukekaa kaikki, ehkä se sen filosofia aukeneen, muta mä en ole ssen rivienen väliststä vielä pystynny lukeman, vaikka se se vitun nuija kirjoittais vain yhdellä rivivillä. Toiv nyt lopetis kokonaan. Ammu itsesisi vitun turha jätjkä!
     
  6. pötkö

    pötkö Gearhead

    Asiaa Rebel!!! :lol: :lol:
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Siis tuon piäkaupunkseuvun-ketjun luin läpi. Juurikin sen takia et kukaan ei tunnu pitävän tosta poskisolistista, ja nyt ymmärrän miks... Ja on noita poskisolistin juttuja tullu muutenki seurailtua, ja kuten totesin, niin täys pölvästihän se on. Tai ainakin sen vaikutuksen siitä saa... :odroll:
     
  8. Ylli

    Ylli Gearhead

    Kannattaa myös lukea sen "viestihistoria"...menee aikaa, mut avartaa ainakin omaa maailmankatsomusta... ...Huomaa, että täysi "poskisolisti" se on!
     
  9. mk76

    mk76 3rd gear

    kaikki kumminki tietää solistin jutut niin tarviiko niistä noin itteensä ottaa. puollustelematta kuitenkaa ketää. nääki sivustot on kuitenki aika vapaat et mahtuu kaiken moista persoonaa.
     
  10. mike-79

    mike-79 1st gear

    lapsellisin, turhin ja typerin ketju niiku ikinä...
     
  11. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    On se kumma miten suurella vakavuurella ottaudutahan kaikkiin vitsiniekkoihin, monta kirjoottelijaa täällä kirjootteloo vaan kun suapi vastakaikua.
    Jos on tyhjä piä pittää sentään vähän kaikua olla. Vaikka siellä piässä.
    Suapi sitä kuitennii hauskaa olla vaikka ei kännissä oliskaan.
    Tämä ninttendosätti taitaa olla kuolemanvakava asia joillekkin. Kahtaa kolomea ninttendosättiä kahtoneena tässä on paras kun täälä voi kirjoottaa lähes mitä vaan ja kaikki karkaa vähän käsistä.

    Otsikon herran kirjoituksista sen verran että joku juttu hauska vähän aikaa, sitten menee maku ja lopulta alkaa vituttaan.
     
  12. Maria

    Maria 1st gear

    Re: Poskisolisti

    Koska toi on muuttunut??
    Meillä kävi kaksi miliisiä toissa vuonna muistuttelemassa mua sakoista ja parin viikon päästä olis ollut rosis jossa ne sakot olis mennyt muuntoon.
    Onneks usko et olin oikeesti unohtanut ja tuli aika pikaisesti maksettuu ne.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Älkää tuomitko! Meidän uskonnon pyhä kirja eli Raamattu kehtottaa meitä maltillisuuten ja syytöin heittäköön sen ensimmäisen kiven kun hänet kuoliaaksi kivetetään..

    Poskis on provo ja saanut provokaatiota aikaan. On se mies kun jo viikko ennen Hyvinkäyn kisoja menee puihin. Ei tarvii jälkee päin selittää mtn bull shit..
     
  14. mike-79

    mike-79 1st gear

    http://www.urbandictionary.com/define.p ... ng+contest

    Pissing contest:
    1. A contest, usually between two males, to see who can urinate over the longest distance, or for the longest amount of time.

    4. pissing contest
    A pissing contest is any argument that just goes back and forth between two individuals but never gets resolved.
    Joe: "I can piss farther than you can."
    Bob: "No you can't!"
    Joe: "Yes I can!"
    Bob: "No you can't!"
    Joe: "Yes I can!"
    Bob: "No you can't!"
    Joe: "Yes I can!"
    Bob: "Prove it!"
    Joe: "OK, you go first!"
    Bob: "No, you go first!"
    Joe: "No, you go first!"
    Bob: "No, you go first!"
    Joe: "No, you go first!"
    ... and so on.

    Pete: "Man! That's one helluva pissing contest you two guys are having."
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: Poskisolisti

    On muuttunut. En tiedä tarkkaa ajankohtaa koska, mutta muuttunut on. Näin olen kuullut venkuloilta.
    Maria, tästä on jo vuosia kun asuin Porvoossa ja olin Hemi Cudalla (KV ei aito) lähdössä aamulla duuniin. Porvoon alimittainen vouti oli ilmeisemmin koulukiusattu ym ja teki kaikkenssa että pitkät jätkät joutui edesvastuusen. Ninn se tekin ja jätkät lusi. Mä en. Lähellä oli. Lasse Hjält tuli mua neljän kytän kanssa aamulla kuuden aikaan hakeen lusimaan. Kiitos ex Lailan ja Kulloon naapureiden muija pisti kolehdin kiertämään naapuristosta ja pieni sakko mikkä mull oli menne vanhalksi saatiin maksettua. Naapurit sai samana päivänä rahansa takaisin mutta tämä ailimittainen vouti otti elämäntehtäväkseen kaataa minun huolintaliiek ja exän kenneli. Siinä hän onnistui.
    Veottaja mulle 10 vuotta myöhemmin ilmoitti että oli aiheetonta.
    Minkäs teet? Maksa ensin, valita sitten. Milläs maksat miljuunia kun niitä ei enää ole?
    Oliks vähä OT?
     
  16. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ihan vaan tästä sivusta huomautan että jos Poskisolistin ilo on soittaa poskea täällä ja katsoa miten ihmiset reagoivat niin se voi kerätä vielä tukun rahaa kun täyttää polliisilla solvaussyytteen. Tuli sen verran "hyviä" lauseita tuossa ylempää. Eikös se pääministerin morsiankin tehnyt jotenkin niin?
    Kirjoitettu sana on eri asia kuin vieraisiin pöytiin HUUTELU!...
    :odroll:
    - Jani -
     
  17. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :lol: Tuo oli hyvä pointti.. :odroll: eipä tullutkaan kieroutuneeseen mieleeni... :p !
     
  18. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

  19. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    8) Pienistä sakoista ei enän jodu rautoihin -niin se näkyy olevan..kaikki on suhteellista ei tollanne 3000e sakko ny niin kauheen pieni ole..jos vertaa vaikka 30e sakkoon.. :odroll: :odroll: :odroll:
     
  20. kime2

    kime2 Gearhead

    Hienoa et Rebel on palautunut ennalleen,täällä olikin tylsää herran poissaollessa ja alussa viesteistä puuttui vääntö,mut nyt on vääntöä "hemiin" löytynyt :D

    Asia jätkä jolla juuret tänne rannikolle,kuten mullakin yhdeltä puolelta muutenkin juureni menee alaspäin suomea ja tä piti lähteä taas kerran sinne juurilleni mut ei ollut nyt miestä siihen,mut vielä ennen juhannusta käyn siellä AAA-asioilla :wink:

    Katoin muuten et poskisosialisti oli ilmoittanut itsensä myös tuonne kalajoen harjoituspäiville,eipä tainnut miestä näkyä sielläkään...
     

Kerro tästä muillekin!