Tig poltin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja rat-a, 1.4.2009.

  1. rat-a

    rat-a 1st gear

    Tuli hommattua hieman vanhempi Kemppin 220A MasterTig. Tig poltinta ei ole. Polttimia on tarjolla vaikka minkälaisia, mutta mitä pitäisi ottaa huomioon oman varallisuuden lisäksi? Alkuun hitsailen varmaan vain mustaa rautaa. Hyviä kokemuksia kohtuuhintaisista polttimista?

    Anssi
     
  2. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    binzelin kolvia lähtisin laittamaan, laadultaan hyviä, löytyy kulutus ja varaosia ja hinta kohtuullinen.
     
  3. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Samat kulutusosat käy kaikkiin WP-9 ja WP-17 tyyppisiin polttimiin merkkiin katsomatta.
     
  4. p.levonen

    p.levonen 1st gear

    mulla on tuo wp17 200A koneessa, sillä olen pärjännyt , ei kyllä muista ole kokemustakaan,
     
  5. HV

    HV Gearhead

    Jos jollain tig polttimolle menevä "kaapeli" kärsinyt vaurioita, niin mulla on näitä kaapeleita useita. Niistä on purettu kahvan systeemit pois varaosiksi, mutta itse 4m "kaapeli" on ehjä. Nämä on 1994 mallisiin koneisiin ostettu aikanaan en tiedä mitenkä pitkään ollut tälläistä kahvamallia käytössä. En ole itse perehtynyt vielä sen tarkemmin näihin. Jos joku tarvitsee niin voi laittaa YV:tä. Pitää vaikka kuvata niitä ja voin laittaa sähköpostilla kuvia.
     

Kerro tästä muillekin!