Tikkurilan cruising 21.4.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Stang_81, 20.4.2006.

  1. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Mihis aikaan, vois tulla paikalle :D
     
  2. rocker79

    rocker79 Gearhead

    kyllä ois tarkotus jo hyvissä ajoin päästä tontille ihmettelemään. 8)

    Oispa vaan aurinkoinen ja kuiva ja lämmin keli!
     
  3. 440

    440 Gearhead

    Kyllä kai se pitäisi kesä aloittaa ekoilla palemisilla
     
  4. 2genCamaro

    2genCamaro 1st gear

    todellakin!

    mahdollisimman paljon porukkaa vaan paikalle. Kelitkin näyttävät enemmän kuin hyviltä, että tuskin tarvitsee palella 8)
     
  5. retro

    retro Gearhead

    Kai sitä vois tolla Chevyllä pyörähtää, vaikka se ei kaunis ookkaa... :)
     
  6. pöppe

    pöppe Gearhead

    ei näkynny 7 jälkee ketää, ehkä olin aikaisessa vaan
     
  7. retro

    retro Gearhead

    Meinasin ite lähteä yheksän pintaan. Saa nähä joko siellä sillon joku olis. Tulkaa! :pinup:
     
  8. 19.71 ollaan Heurekalla.
     
  9. nash

    nash 3rd gear

    :mad: nyt vituttaa :mad: :mad: tarkotus oli tulla tudorilla cruisailemaan. Päästiin rusan teboilille tankkaamaan, konehuoneesta tulee armoton savu ja katku. Sähköpalo, voitte varmaan kuvitella mikä vitutus on päällä. Nyt tempasen siideri kännit :mad: :mad: :mad:
     
  10. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  11. minkkinen

    minkkinen 1st gear

  12. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Tulihan tuolla mustilla käytyä ja pyritään käymään jatkossakin.
     
  13. S.A

    S.A 1st gear

    Asiallista kuvaa, itse en kerennyt eilen. Toukokuussa tullaan, sillon on valoakin pidemmälle.... 8)
     
  14. timppa

    timppa Gearhead

    Porukkahan oli aikaisin karannut nukkumaan.
    Venähti perjantaina työpäivä hieman lauantain puolelle, niin ei näyttänyt olevan kuin pari teinituninkia liikkeellä. Kun kotimatkalla siinä puoli kahden jälkeen koukkasin tikkurilan läpi...
     
  15. Savis

    Savis Gearhead

    Ai. Se oli joh? :mad:
     
  16. rocker79

    rocker79 Gearhead

    Kyllä mä ainaki olin siel jonnekki kahen ja puol kolmen väliin. Ja itse asiassa niin oli yks Caminoki yhtä pitkään. Ja viel "ringin" varrella istuttiin ja päiviteltiin kuinka on nyky nuoret eläinrakkaita kun joka toisella oli oma lintujenruokkimisalusta mukana :rotfl: 8)
     
  17. timppa

    timppa Gearhead

    Missähän kohtaa Sami oli parkissa? En muista panelia nähneeni, kun menen mäkkäriltä Vantaanhotellin ohitse vanhalle lahdentielle...
     
  18. rocker79

    rocker79 Gearhead

    Siinähän me Esson vieressä patsasteltiin. Leffateatteria vastapäätä.
     
  19. BulletV8

    BulletV8 1st gear

    Kyllä mäkin olin Mankilla paikalla :lol: ja ihan hyvä ilma oli kaikenkaikkiaan 8) Auriko paisto(laski)
     

Kerro tästä muillekin!