TIL-racing tiedottaa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja TIL-racing, 12.6.2007.

  1. Mä voisin ruveta käymään noissa kisoissa, jos ois semmonen sääntö, että kiekat pitäs rajottaa kahteen tonniin. Kun kasi kiertää yli sen, niin ei oo enää kauniin kuuloista. Samoin pitäis olla katalysaattorit ja triplavaimentimet, että vältyttäisiin hengitys- ja kuuloelinvaurioilta.

    Voitaisiin ruveta myös kilpailemaan siitä, kuka pystyy ajamaan varttimailin mahdollisimman hitaasti, kuitenkaan pysähtymättä välillä. Siinä olis suuren urheilujuhlan tuntua kerrakseen.
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    hanski taitaa tällä osiolla olla kuitenkin se joka tutkailee immeisten viestejä ja siistii paikkoja.
    tuskin nyt ihan mielivaltaisesti viestejä täältä poistelee vaikka matopurkissa keksit ei ollutkaan niin hyviä :wink:

    ps. no joo, osittain ne oli hyvii mut osittain ei... ota tästä nyt sit selvää onko kesä vai myöhäinen alkusyksy.
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vaan tää OD on muuten sellanen paikka että ketkä on täällä vähääkään kauemmin kirjoitelleet ja myös kiertäneet ahkerasti tapahtumissa tuntevat toisensa jo ihan livenäkin joten tittelit on jo heitetty niin paljon pois että joka viestin kuittaminen omalla koko nimellä on yhtä kankeaa ja turhaa kuin joka kerta uudelleen taas tavattaessa ittensä esitteleminen.
    Ja ne ketkä ei oo niin paljon näyttäytyneet tai aio näyttäytyäkään tuolla oikeessa maailmassa esittäytymässä ei viisastu siitä yhtään sen enempää onks joku viesti kirjoitettu vakiintuneella nimimerkillä vai sitten nimellä joka ei sit niille kuitenkaan sano yhtään mitään. Joten siksipä väittäisin että kyllä noi meidän nimimerkitkin toimii täällä ihan yhtä hyvin kuin ne vanhempien meille keksimät nimiks kutsutut puumerkit :wink:
    Ja valvojat puolestaan löytää halutessaan nimet ja muut jutut rekisteröitymistiedoista.

    t. Juha Dahl (jos tää tieto tekee nyt sit jonkun onnelliseks :poff: )
     
  4. kiihdyttäjä

    kiihdyttäjä 1st gear

     
  5. hauta

    hauta 1st gear

    Minkä helvetin takia tätä fhra paskaa täytyy tänne overdriveenkin lapioida.Eikö tämä homma olisi saanut pysyä fyyran omilla sivuilla.Ylipäällikkö!Ole ystävällinen ja poista koko fhra overdrivestä!
     
  6. turbo

    turbo 3rd gear

    lukkorengas

    Lehtimäen dragsterista kuulemma löytyi männäntapin lukkorengas öljypohjasta ja jotain muutakin pientä oli siinä sivussa mennyt rikki. Eivät olleet ehtineet tehdä toista kellaria varalle kaikkien kirjallisten töiden aiheuttamien kiireiden takia. Vähän liian myöhään kuulivat, että tänään ajettiin vielä yksi lajittelukierros, eivätkä sitten lähteneet sorvin ääreen yöksi.

    Ei se kovaa ajaminen ole näköjään ihan helppoa, jos pitäisi tuosta vaan nykäistä puoli sekkaa kovempaa...
     
  7. LS454

    LS454 1st gear

    Tuli käytyä alastarossa,täytyy sanoa että kisat ilman Lehtimäen autoa on kuin kananmuna ilman suolaa.Kyllä sitä nälkäänsä syö mutta ei maistu juuri miltään.Aika erikoiselta tämä toiminta kuulostaa.Toivottavasti asia selviää ennen EM kahinoita ja Timo on taas radalla.Oli aika mielenkiintoista seurata yleisön reakointia tänään kun 127 Fiat meni jatkoon :lol: :lol:
     
  8. ruostekasa

    ruostekasa 1st gear

    Juuri noin tuo tuntui itestäkin. Paitamyynti näytti sujuvan :wink: Tästä tais nyt tulla iikelille pieni imagotappio...
     
  9. Kolina

    Kolina 1st gear

    AMEN! 8)
    Kyseessä on kiihdytyskisat kai silloin pitäisi päästellä niin kovaa kun pääsee, eikä jarrutella... :eek:
    Tämä on myös juuri se syy, miksi itse en tykkää indexi luokista ollenkaan.
    Ei se jarruttelu ja indeksien alle ajamisen varominen ole läheskään niin jännää kuin se, että ajetaan maaliin asti "nilkka oikosena"
    Vaikka sentään Compissa aika kovaa päästelläänkin... onneksi.(se onkin se ainoa indexi luokka jota jaksan edes seurata.) :wink:

    Itse tuohon hässäkkään en ota kantaa. Se on kattojärjestön ja akk:n ja teamien jne välinen asia. Kyllä se siitä johonkin suuntaan selviää.. milloin? se on kysymys erikseen...
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Muistanko väärin mut oliks tää Kamasa Tools nyt eka kisa jonka Fiiatti voitti?
    Hieno suoritus ja ansaittu kun on sillä näyttänyt olevan vastoinkäymisiä enemmän kuin yks tiimi tarvis mut sinnikkäästi ratakakslaiska on vaan ilmaantunut radalle. Onnittelut :D
     
  11. forssu

    forssu Gearhead

  12. Kaima

    Kaima 1st gear

    Oikea henkilö voitti Kamasa Toolssin. Lahden Timpalle antaa varmasti hyvin lisä virtaa jatkaa ajoa. Harmi vain, että polvelle ilmeisesti sattui jotain tavaroiden pakkauksessa. Toivottavasti nyt kunnossa Nitrokisoissa jo.

    Lehtimäen Dragsterista löytyi männäntappi, joka oli poikki. Onneksi jättivät leikin kesken, eivätkä yrittäneet ajaa yhtään lajittelua. Näin taisivat säästyä pienemmällä tuholla....
    Uskoisin, että Til:n porukka olisi yötä tehnyt töitä, että lajitteluun pääsisi ajamaan edes yksi lähtö. Mutta varamoottoria ei oltu keretty ilmeisesti tekemään. Mikä ihan sinänsä ymmärrettävää Timolta, joka raapustanut akk käsittely papereita, dragsteri kuntoon ja vielä leipätyökin siihen.

    Hatun nosto kuitenkin Molemmille Timoille.
     
  13. hilma

    hilma 1st gear

    :mad: :mad: Missäs se Lehtimäen kommentti viipyy. Ymmärtääkseni lupasit kautta kiven ja kannon :soosoo: antaa jonkinmoisen kannanoton sitten kunhan se AKK:n päätös tulee.... :odroll: :wc: tonne tommoiset tyhjänpäiväiset ja katteettoottonat lupaukset joutaa suoraan. En tunne minkään laista sympatiaa kun puheet ovat maailmanluokkaan ja teot aivan muuta
     
  14. turbo

    turbo 3rd gear

    Tulee

    Jos Lehtimäki syö sanansa tuossa asiassa, niin melkein lupaan syödä lakillisen... Kuulemma sieltä on tulossa aika tuhti paketti eikä vain pelkkää linkkiä AKK:n sivulle. Timolla taitaa vaan olla kiire tehdä nitrokisaan moottoria/moottoreita. Se ei ole aina yllätyksetöntä ja nytkin on ollut uuden koneen kanssa jotain laakerihuolia. Kyse lienee priorisoinnista niin kuin monessa muussakin asiassa.
     
  15. hilma

    hilma 1st gear

     
  16. martiar

    martiar 1st gear

    Timolle kannustusta !!!!
    Valitettava että nämä tilanteet ovat menneet niinkuin ovat ja moni on kokenut huonoa mieltä ....
    Toivon että jaksat nousta ja jaksat edelleen nauttia harrastuksesta ....

    Itse suosin indeksillisiä ryhmiä koska siinä yleensä pyritään tasaamaan autoja keskenään .... ja näi jättää kuskin osaamiselle enemmän mahdollisuutta ....

    Jotenkin osasin odottaa tollaista päätöstä kyseisestä asiasta ... "tulkitsevat sääntöä ja tilannetta juristien kannalta" ......

    Ikävä että uudistus on vienyt teiltä kilpailukyvin .... henkilökohtaisena mielipiteenä vanha indeksi kiristysjärjestelmä oli riittävän hyvä ......

    Itse kannattaisin GOLF:ssa olevaa tasoitus järjestelmän soveltamista myös tässä ryhmässä jossa indeksi voisi helpottua henkilökohtaisesti myös silloin jos ei saavuteta kisoissa lähelle kiristysrajaa .... esim. 0.2 sekunttia kiristyspistettä niin seuraavassa kisassa olisi jo 3 satkua helpompi indeksi .... näin saataisiin autot tasoitettua paremmin ja enemmin annettaisiin kuskille merkitystä kyseisessä ryhmässä ....

    Tässä pientä keskustelua aloitus aihetta ja ihan ajatuksena heitettynä .....
    Tietysti tässä järjestelmässä on vaarana se että ruvetaan vain pitämään autoa "bräkettinä" mutta uskon vakaasti siihen että tämä ryhmä on jo niin ammattimaista että jokainen haluaa loppujen lopuksi kuitenkin kehittää autoa eteenpäin .....

    AM-Racing

    Ari Martikainen
    Ruokolahti
     
  17. Jackal

    Jackal 1st gear

    Nyt on til-racing sivulla juttua vetoomuksesta.
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Comp -keskustelua myös Klotterplanketissa.
     
  19. TIL-racing

    TIL-racing 3rd gear

    Kaikki vastalause/vetoomusasiaan liittyvä materiaali on nyt
    luettavissa kotisivuillamme http://www.til-racing.com/

    Timo Lehtimäki
    TIL-racing
     
  20. turbo

    turbo 3rd gear

    Re: huh huh

    Tuota he olivat kysyneet. Mitenkähän tuohon vastattiin?
     

Kerro tästä muillekin!