too faaast!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ripee, 4.10.2003.

  1. ripee

    ripee Gearhead

    [​IMG]

    tunnistatteko 98 vuoden corvettee?
    mutkiin mennään kovaa ja agressiivisesti mutta sieltä tarvii myös päästä pois!!


    _________________
    ei ole häpee olla RIPEE...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: ripee 2003-10-04 23:18 ]</font>
     
  2. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    Empäs oo varmaan ikinä noin ruttusta autoo nähny.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    mobile.de:stä löytyy myös Viper, melko samassa jamassa.Eli "lievä" projekti.Mutta varmasti Euroopan halvin Viper.
    tsekkaa:
    RT 10
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja saksaa hallitsemattomille, lisää kuvia kiesistä löytyy kuvan yläreunasta, kohdasta "weitere bilder".
     
  5. fisu

    fisu Gearhead

  6. marsu

    marsu 1st gear

    Kannattee miettiä tarkkaan missä painaa kaasua... Mut onnex on mulla jenkki niin ei tarvi kaahata koko ajan näyttääkseen kuka on kuka...=)
     
  7. petro_din

    petro_din Gearhead

    sanoppa muuta, pelkkä ääni ja imago tekee sen jo mihin muilla tarvitaa vauhtia :smile:
     
  8. -riku-

    -riku- 1st gear

    Montakohan vastaavaa olen nähnyt. Viimeksi viime lauantaina Leivonmäellä tuli kaksi vainajaa, syytä ei lie vaikea kenenkään arvata. Toinen 18 ja toinen 16 vuotias.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on saksanalainen eikä tarvi kaahailla mullakaan, kaikki 90 hevosvoimaa villinä laukkaamassa piiitkän keulan alla. Aina olen saanut 100 km/h mittariin ja tarvittaessa jopa 80 km/h
     
  10. Roc

    Roc Gearhead

    Mitäs veikkaatte onko toi vette-kuski kävelly omin jaloin tosta romusta? On voinu olla aika inhottavan näköstä jälkeä.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuskinpa on hengissä säilyny, jos ei sitten ole lentänyt törmäyksessä ulos autosta
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Teillähän tuntuis olevan autojen kanssa vähän sama juttu,kuin mulla urheiluvälineiden kanssa:
    Kolffimailat on niin hienot,ettei niilläkään tarvi pelata näyttääkseen kuka on äijä.
    Lenkkaritkin on niin koppavat,ettei tulis mieleenkään juosta ne jalassa.
    Luistimiakaan ei tarvi kuin vähän pukukopissa vilauttaa,niin kaikille on heti selvää,kuka se kovin jätkä olikaan.Sen jälkeen voikin lähteä vaikka kaljalle.

    Mut auto mulla on sitä varten,että mä AJAN sillä.Yks ***un hailee,mitä muut siitä mun autosta tai ajamisesta tykkää.
    Ajamisessa mua kiinnostaa vähän muut asiat,kuin poseeraus.
     
  13. fisu

    fisu Gearhead

    :wink:
    on vaikee olla nöyrä kun on niin hemmetin hyvä
    :grin:
     

Kerro tästä muillekin!