TorAFors Oy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Aulis Hämeenkorpi, 8.11.2019.

  1. valpas

    valpas Gearhead

    Näin firman perustajan Juthbackassa, ja siellä kerto, että on myynyt firmansa Etelään.
    Johonkin työkaluotsikkoon laitoin siittä viestiä.
    Kiinalaisiahan ne koneet tahtoo olla, vaikka jossain muualla ennen olis tehtykin.....
    Jos peltikoneita hankkiin, niin ehdottomasti hankintalistalle se, missä on samassa kutistin, ja venytin (siis eri rungoissa). Ja ehdottomasti se isokitanen malli, jossa molemmat leuat liikkuu. Sitä laitetta tarvii miltei joka paivä, jos peltiä muotoilee. Aikasemmin se Twin oli jotain 1200 Euron paikkeilla.
    Minä tein ite sen kutistimen alusta loppuun siksi, että saan tiheen rihlauksen leukoihin (4 uraa millillä 30 Asteen kulmassa, pienemmät jäljet peltiin), ja pienemmän kiilakulman, jotta oikeesti kutistaa, eikä leuat luista. Sain leuat pikkusen pienemmiksikin (parempi pientä kuppia tehdessä). Paksuusvaihteluille sain säädöt, tekemällä akselit vähän epäkeskeisiksi. Venyttimessä ei pieni luisto haittaa.
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä myin prätkän keulan keväällä tuolle yrittäjälle.
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Et muuten tainnu koskaan kertoa paljonko noi sun valmistamat vehkeet maksaa
     
  4. valpas

    valpas Gearhead

    juu en..... kalliiks tulis mulla teettää....:D
     

Kerro tästä muillekin!