Torgue boxit e-bodyyn

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja TN, 5.4.2014.

  1. TN

    TN 3rd gear

    Tervehdys kaikille!

    Mulla on projektina Challenger vuodelta 70 ja olen ajatellut projektivaiheen edetessä hitsata siihen torgue boxit. Tiedän että joku on niin tehnyt, mutta mitä kautta on hommannut kyseiset aihiot? Olisko jollain mahdollisesti jäänyt torgue boxit tarpeettomina hyllyyn pölyttymään? Tai olisko jollain piirrustuksia mittoineen kyseisistä pellin kappaleista? No, oli miten oli, niin pyytäisin jonkun ottamaan yhteyttä joko puhelimitse yhteyttä numeroon; 040-5922836 tai sähköpostitse osoitteeseen; tuukka.nakki@gmail.com tai yv:nä.

    Keväisin rakentelu terveisin; Tuukka Näkki, jäsen nro: 635
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  3. TN

    TN 3rd gear

    Hei! Onks kellään Mopar muscle mgazine 1/05 numeroa?
    - myydä?
    - ottaa kopiot ja lähettää mulle artikkelista; torgue boxit e-bodyyn?
     
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

Kerro tästä muillekin!