Town car 3gen käyttöautoksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja maverick999, 4.6.2019.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Town careissa on vm riippuen 200 - 220 hp tms, painoa jotain vajaat 1900kg. Lähtee just niin napakasti kuin noilla numeroilla lähtee. En minä muuta sano, lipukaa rauhassa ja stressittömästi niin paljon kun huvittaa, ei ole minulta pois eikä minulle päin. Nyt ei vaan pidä enää yllättyä kun stressaantuneet perheenäidit menee perus suveilla ja minivaneilla ohi oikeelta ja vasemmalta.
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tuus ny kanadakuplastasi tänne suomeen, noi on täs maassa ihan ok lukemat ajella possujunassa 80kmh.
     
    Karpov tykkää tästä.
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Sori..




    :rotfl:
     
    sdfsd tykkää tästä.
  4. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Mitähä?
     
  5. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Noh, Kännis , tai sit saanu turpaansa vissiin.
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    huhuu
     
  8. maverick999

    maverick999 Gearhead

    No, point taken. Se on siis tehoton. :rolleyes:
    On ollut itelläkin tehokkaita ja tehottomia autoja. Onhan se teho kivaa, mutta nyt on muut kriteerit etusijalla.
     
    Muokattu: 17.6.2019
    Powerstroke tykkää tästä.
  9. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    Nämä siis ei ole mitään raketteja, mutta vääntöä löytyy sen verran että voi ajaa pintakaasulla mukavasti. Marauder tai P71 liikkuu jo ihan ok mutta muut on mukavuuspainoitteisia. Käyttöautoksi sanoisin että ihan tarpeeksi potkua mutta tietenkin voisi aina olla enemmän. Ja jos haluaa lisää runttua niin esim Kenne Bell myy remmiahdin paketteja millä saa noin 370hp :D, niillä lukemilla tällaiset malmikasat liikkuvat jo suht ripeästi!
     
    maverick999 ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  10. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Nyt se on sitten käyttiksenä, 2004 signature. Saas nähdä. Ainakin ensifiilikset on hyvät. Ihan mukavasti tuossa on voimaa. Ei pelottanut ohittaa rekkoja.
     
    Tseitsei2, f34, Petri R. ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. isalmela

    isalmela Gearhead

    Laitapa tästä sitten vähän kuvia ja kokemuksia, niin kuullaan muutkin että minkälainen peli oli! Onneksi olkoon uudelle Lincolnin omistajalle!
     
    maverick999 tykkää tästä.
  12. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Aivan varmasti kiva ajettava.
    Itellä tuli vaihdossa vanhempi korinen -96 mallinen. Sillä hetkon ajelin. Niin hyvin miellyttävä ajoltaan ja kyllä se ihan riittävästi liikkuu sen koko luokan vehkeeksi. Ei se mikään formula ole eikä kuulukkaan olla.
    Ja takaluukkuun mahtuu mahdottomasti tavaraa. Enemmän kuin moneen perus farmariin.

    Ja tälläkin oli melkeen 300tkm ajettu ja kävi nätisti ja hiljasesti ja öljytkin pysys kivan värisenä kun tikusta välillä katseli.

    Ainoo mikä ehkä ärsytti oli se kun ei voinut 1,5l vesipulloa juoda kunnolla tyhjäksi kun katto niin liki päätä. :D
     
    isalmela ja maverick999 tykkäävät tästä.
  13. maverick999

    maverick999 Gearhead

    En tiedä huijaako ajotietokone paljon, mutta nätissä maantieajossa 8,6l/100, kaupungissa (ilman ruuhkassa seisoskelua) 10,2l/100 :confused: I am amazed. Täytyy vielä pistoolilla varmistaa. Autohan on jenkkituonti Floridasta. Huoltokirja ammottaa tyhjyyttään ja kilsoja 125000. Herätti tietysti pieniä epäilyksiä, mutta on niin priimakuntoisen oloinen että voisikohan jopa pitää paikkansa. Myös sisätilat eivät häpeä uutta. Vain kuskin penkin nahassa on muutama ”ruttu”. Tuulilasin yläkulmassa näkyy VIN-numberilla oleva service reminder-tarra 2017 71000miles. En tiedä väärennetäänkö tuollaisia sitten... Varmaan kannattaa aloitella kaikkien öljyjen vaihdolla koska huoltohistoriaa ei ole. Ruostetta ei ole kuin vähän runkopalkeissa satunnaisesti. Kori näyttää pohjastakin täysin priimalta. Tekniikka pelaa hienosti, mutta ilmastointikompura käy varmaan 10s välein, eli kaivannee täyttöä. Laittelen vähän kuvia kun ehdin.
     
    Powerstroke, isalmela ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tuskin on syytä epäillä, näähän on tyypillisesti mummujen ja pappojen viimeisiä autoja millä ajetaan vähän ja jäävät sitten seisomaan. Ei kukaan mitään tarroja ala väärentään :rotfl:.
    Hienoa kun sattuu saamaan tommosen käsiinsä. Tietty voi syntyä pientä dilemmaa omassa mielessä kun nyt sillä pitäs alkaa veteleen suolahiekkaloskassa. Mutta ajettavaksi se oli tehty, mitään jälkipolville säästettävää se ei ole, ja jenkeissä menis jonkun ghettoneekerin kautta romikselle.

    Huoltokirjastakaan en juuri murehtis noilla kilsoilla. Itse vaihtasin moottoriöljyt tiuhaan pari kertaa ja purkaisin mielenkiinnosta suodattimen, näillä kun on voitu ajaa lyhyttä pätkää paljon. Tuossa tuli taloon yksi tapaus mistä irtosi koneesta aika paljon paskaa kun sillä alettiin oikeesti ajaa. Tosin florida auto on tässäkin kohtaa paremmassa asemassa. Muut öljyt menee tarkistuksilla ensi hätään, jäähyneste kannattaa vaihtaa ja jarrunesteet ellei ole ihan kirkkaat.
     
    Muokattu: 21.6.2019
    maverick999 ja isalmela tykkäävät tästä.
  15. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Omaan Crown Victoriaan teetätin täyden ruostesuojauksen ekana talvena. Melkein tonnin maksoi, mutta vähemmän harmittaa ajella ympäri vuoden kun tietää, että siellä on alustamassat ja kotelonsuoja-aineet vimpan päälle.
     
    Powerstroke ja isalmela tykkäävät tästä.
  16. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Neekerimalli tämä on kirjaimellisesti, kun joku räppi-cd löytyi mankasta :confused:.

    Samaa oli suunnitteilla, kunnon suojaukset ennen talvea. Ennen suojausta vielä käyn ite läpi ne runkopalkit jne.
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  17. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Eli ghettoneekerin kautta suomeen, no, parempi näin.
     
  18. maverick999

    maverick999 Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
    Muokattu: 22.6.2019
    Tseitsei2, sdfsd, Powerstroke ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. f34

    f34 Double Gearhead

    Siistin näkönen laite. Kyllä tuolla kelpaa.
     
    maverick999 ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Eikö äskettäin tullut muutos että DOT-valoilla piti onnistua suoraan katsastus? Eli sivuvilkut saa puuttua, parkit saa olla oranssit, cornering valot sallittu, ei sumaria? Rattilukko ei taida tässä toimia ollenkaan, pitää tutkia. Takalasit nousevat ylös aika hitaasti aluksi. Pitänee aukoa ovipahvit ja tutkia mekanismi. Polkimien sähköinen etäisyyssäätö ei toimi (moottori kyllä pyörii, ehkä ratas sileä). Kovin on hiljainen tuo moottori. Pitäisi saada vähän kasin ääntä tulemaan. Muffler delete tai vapaavirtausvaimennin... :confused::cool: Isoo on komiaa
    Ja alkaa se tämäkin maksaa itseään takaisin. Löytyi 3c tuhkaluukusta. Penkkien alta varmaan löytyy perinteisesti lisää.
     
    Muokattu: 23.6.2019

Kerro tästä muillekin!