True Street Challenge?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja chevy 2, 4.10.2018.

  1. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Niin, sinunkin putkirunko-pontiacilla voi ihan mainiosti ajella Teksasissa.

    Siellä kun ei ole vuosikatsastusta.

    Daily driver siis.

    Kaliforniassa taas hyvä jottei moisesta joudu linnaan. Siellä kun on tiukemmat katsastussäännöt kuin Suomessa.

    Ei todellakaan daily driver.

    Eikö olekin niin väärin? ;-)
     
  2. 1320

    1320 Gearhead

    En jaksanut lukea tota GS:n paasausta, mut mee ajamaan WCSC Heads Up luokkaan. Siinä moottorin koko ja mahdollinen ahdin pitää olla otteessa, auton pitää olla vuosikatsastettu ja rekisterissä ja alla pitää olla DOT renkaat, joista takakumien ei tarvii olla otteessa. Siinähän on sulle "True Street", eli sinne vaan ensikesänä suhaamaan.

    Tän ketjun paras lause ehdottomasti on tässä, kopsattu tuosta edelliseltä sivulta:

    "Ennemmin menisin niin että rallataan kesä,helpoilla säännöillä joihin GS:llä ei tule olemaan osaa eikä arpaa :D....katsotaan sen jälkeen kisaajien kesken mikä olisi ok,mikä ei."
     
    kari6767 tykkää tästä.
  3. GS

    GS Gearhead

    Kun nyt taas vasta-argumentit/ko.topikin trollaus kohdistuu minuun henkilönä, niin muutama korjaus kuitenkin.

    Ensinnäkin, meillä ei ole, eikä koskaan tule ”putkirunkoista” Pontiacia?
    Meillä kyllä on kaksikin 4gen Pontiacia ja kummassakin on ”Gage”, eli ihan turvakehiko, ei putkirunko.

    Kyllä, tulemme tällä ”monsterilla” todellakin ajamaan nimenomaan Texasissa, mutta tuskin kadulla sielläkään, vaikkakin ”kadun omaisissa” olosuhteissa kyllä.
    Suomessa tällä ainakin aluksi ajetaan vain FHRA:n Top Street kilpailuja, joten putkirunkoinen se ei edes voi olla.

    Meillä tämä toinen Trans Am rakennetaan puhtaasti lailliseksi kilvelliseksi ja kaiken tarkastelun kestäväksi arkikäyttöiseksi katuautoksi ja sillä ajetaan suomessa paljon muuta.
    Tosin laillisesti ahdettuna se taitaa seistä näissä skaboissa parkkipaikalla, kun ”oikeat True Streetterit” kisaa.
     
  4. GS

    GS Gearhead

    Niin, tässä nyt kummallisesti kuvitellaan että nämä minun tarjoamat pointit True Street luokkaan suomessa olisivat ikäänkuin jotenkin minun keksintöä???

    Pointti on kuitenkin siinä että tässä on nyt tullut jo vuosia seurattua ja päästyä jopa jonkin verran jenkkilän No Prep kapinoiden taustojen sisälle ja oikeasti oivallettua se kova ydin miksi laji siellä nykyisin on niin iso ja jokaisella tasolla niin mielenkiintoa herättävä kuin se on.
    Eli kuten jo aiemmin totesin, pyörää ei oikeasti tarvitse keksiä enään uudelleen eikä toimivaa konseptia harjoitella, koska se on jo jenkkilässä tehty ja se on jo todellakin toimivaksi hiottu.
    Olen siis vain ja ainoastaan viestintuojana rapakon takaa ja pointtinani olisi saada suomeen vastaava säännöstö/ideologia tähän hommaan.

    Siinä ei taas kerran ole mitään järkeä että tänne puuhastellaan eri pienten kuppikuntien rakentama kompromissi, jossa lopulta kukaan ei oikein tunne oloaan mukavaksi, eikä varsinkaan katsomo/yhteistyökumppanit.
    Silloin jos/kun oikeasti rakennetaan lajia missä kokonaispaketti toimii ilman että johonkin ilmansuuntaan on pakko pyllistää, silloin ko.lajia ei todellakaan rakenneta huutoäänestyksellä niiden kilpailijoiden kesken jotka kisan jälkeen jäävät pelipaikalle päättämään säännöistä.
    Sille on syynsä miksi kaikissa kasvavissa moottoriurheilulajeissa kuljettajat eivät ole se toimielin joka päättää lajin säännöistä ja toimintamalleista, koska silloin joudutaan aina puhtaasti huonoon kompromissiin ja puhtaasti kuljettajalähtöiseen toimintamalliin, joka ei taas ole katsomoon ja yhteistökumppaneille enään kiinnostavaa.

    Tällaisessa kilpailijalähtöisessä lajirakennuksessa päädytään aina siihen että voimaan jäävä toimintamalli perustuu siihen että karsitaan ja rajoitetaan lajia niin että kaikki mikä mahdollistaa nopeammat autot kuin huutoäänestäjien jengissä on sen hetkinen nopein, ei ole sallittua ja homma menee siihen miten tätä nopeammat saataisiin säännöin kiellettyä.
    Esimerkki: Mikäli kilpailijat päättävät huutoäänestyksellä siitä saako vaikkapa takapyöränkaaria modifioida ja 80%:lla kilpailijoista niitä ei ole, mitäpä luulette millainen päätös tulee sääntöihin? Siis täysin riippumatta siitä miten muutos palvelisi lajia yleisesti.
    Päätökset tällä tavoin syntyy kaiken lisäksi sen huutoäänestysjengin ”lajiuskottavampien” parin kolmen ukon mielipiteistä ja silloin ollaan jo todella kaukana siitä mikä olisi lajille kokonaisuutena hyväksi.
    Tai siis tällä saadaan varmistettua aina se pienen kuppikunnan oma ”kivanpitäminen” joka ei oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin näiden kuppikuntien lähipiiriä.

    Todellisuudessa, kilpakuljettajat pitää pitää päätöksenteosta mahdollisimman kaukana ja antaa heille vaikkapa heidän yhdistyksen kautta yksi ääni päätöksentekopöytään.
    Tämä on se yksi suuri oivallus jenkkilän nykyiselle Streetin/No Prepin valtavalle kasvulle ja syy miksi mediat ja yhteistyökumppanit todella antavat lajin näkyä.

    Mikäli homma halutaan tehdä oikein, kannattaa aika orjallisesti toteuttaa tämä jenkkilän konsepti ensin ja vasta sitten soveltaa omia kansallisia nyansseja jos nähdään että sille on hyvin perusteltua tarvetta. Ei todellakaan päinvastoin.
     
  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No pahus, oma vikani eli pyydän toki anteeksi. En tiennytkään useammasta autosta ja sotkin suotta asiallisen ketjun.

    Vakiopakosarjoilla sitten, koska kaikki muut on laittomia niin Suomessa kuin Kaliforniassakin.

    Harmin paikka.

    No mut ehkä siellä Texasissa käyt kuitenkin kokeilemassa. :)
     
  6. GS

    GS Gearhead

    Sillä ei ole merkitystä, jos/kun paperissa on leimattu paperi ja siinä turbot (ainakaan muualla maailmassa True Street säännöissä ei vaadita pakosarjoja otteeseen, vaikka mistä sen vielä tietää mitä suomeen oikein keksitään kun oikein kilpailijoiden kesken puuhastellaan?).
    Toisaalta, vielä ei olla ihan varmoja tuleeko tähän leimapeliin sittenkin Pro Charger


    Meillä on kyllä avoin kutsu Texasista tälle ”True Streetterillekkin”, mutta ainakin tätä kirjoittaessa kaikki paukut lyödään sovitusti ”Big Tire” skaboihin.
    Mutta...katsotaan nyt.
     
  7. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Niin, en tunne true street -sääntöjä, mutta jos mennään ihan katsastussäännöillä niin Yhdysvaltain suurimman osavaltion eli Kalifornian mukaan esimerkiksi virinokka ei ole laillinen.

    Kuten ei pitkät peltisarjatkaan tai imusarjan vaihto.

    Suomessa riittää päästötesti ja teen näiden LS-moottoreiden säätöjä työkseni joten tiedän, että niitä saa ihan rehellisesti myös Suomessa muokattua niin ettei päästöjen osalta tule sanomista. Ja usein sekin on ihan kivaa, ettei tule sitä pakokaasun hajua.
     
  8. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Nämä GS:n viestit on sanoilla kikkailua niinkuin tämäkin "fakta"
    ettei Pontiac ole putkirunkoinen.

    Katsoja voi päätellä onko tuo putkirunkoinen vai ei.


    [​IMG]
     
    xarper tykkää tästä.
  9. Ei helvetti. Kuka on GS? Eikö voisi oman nimen alle kirjoittaa että tietäisi kuka kirjoittaa? vai onko top secret hommia eikä top street?

    No, onneksi sääntöjä ei yksi tai kaksi päätä. Yksinkertaiset säännöt ja nämä paatokselliset kirjoittajat voi ajaa Texasissa.

    Pitää aina muistaa että idea on se että kisahommiin saataisiin normaaleja katuautoja, ja hommaa siihen loistoon mitä se oli silloin kun Täktomin kentällä päästeltiin vuonna yks ja kaks. Jokainen tietää että aika kurjasti on ollut katuautoja viivalla esim. seinäjoella. Jotkut sanoo että niillä on kiireitä, minä olen aina ihmetellyt näitä jotka ovat myyneet vapaa-aikansa rahasta.... Jos on niin kiire ettei kerkiä harrastamaan, toivottavasti kerkiää nukkua ja käydä paskalla .

    Aulis
     
  10. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Pohjapeltihän tuossa pitää olla, alkuperäinen tai muokattu alkuperäinen (näin olen GS:n kirjoituksista ymmärtänyt). Se kait tekee sen, ettei ole "putkirunkoinen". Tästäkin voi katsoja tehdä omat johtopäätöksensä onko tuossa "muokattu alkuperäinen pohjapelti".

    Itse sanoisin että paikalleen asennettu pelti ei ole edes "alkuperäinen" vaan suorasta pellistä pokatut siivut.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. GS

    GS Gearhead

    Tämä nyt taas kerran ei liity itse aiheeseen mitenkään ja tämä on väärä topik lähteä avaamaan meidän tätä projektia. Jos asiassa on jotakin jota et mm.näiden SFI runkojen ja ”Roll Gage”:n suhteen ymmärrä, jatketaan tätä keskustelussa tuolla WS6 topikissa. Se kun on ihan sitä varten.
    Tuo väite että nykyiset pohjapellit olisi SFI25.3 vastaisesti vain ”pokatut siivut” on pahinta paskapuhetta ja jopa suoranaista vittuilua, tietäen sen työmäärän mitä ko.pohjapellit oikeasti vaativat jotta tarkinkaan sääntöjenviilaaja ei suomessa ja jenkeissä pääse tähän sääntökohtaa tässä autossa puuttumaan. Voi lyödä vaikka 10000€ vetoa että nämä ovat orggis pohjapelleistä modifioidut ilman yhtäkään palaa uutta pelliä. Jos haluat väitteesi punnita, rahat tiskiin ja pyyhkäistään ko.pellit puhtaaksi (Tiggisaumaa löytyy pohjavärin alta jokunen metri).

    Kehikko taas on SFI:n ihan nimenomaan painaviin streettiautoihin speksattu ”Roll Gage”, joka vaatii kaikki alkuperäiset korin kantavat modifioimattomat rakenteet ja orkkikset tai modifioidut orggikset lattiapellit ja tulipellin, sekä kantavat palkit/kiinnityspisteet.
    Tässä nyt muutenkaan ei keskeneräistä työtä kannata ihan hirveästi keulien lähteä arvioittamaan, varsinkaan jos ei yhtään tiedä mistä on kyse.

    Kannattaa siis hieman perehtyä niihin oikeisiin ”Faktoihin” ennen kuin esittelee minun puhuvan paskaa tästä asiasta josta ihan aikuisten oikeasti tiedän ainakin jotakin.
     
    Muokattu: 16.12.2018
  12. GS

    GS Gearhead

    Mitä väliä sillä on kuka olen henkilönä tässä kohtaa kun asioiden eikä ihmisten pitäisi keskustella??? Minut toki saa privalla aina kiinni jos jokin asia painaa mieltä?

    Tulet kyllä tuntemaan myöhemmin, mutta nyt kun asiat pitäisi keskustella ihan asioina, sillä ei ole merkitystä kuin niille jotka muodostavat ovan mielipiteensä ihmisistä persoonina...siis ”joomiehet”.

    Enhän minäkään sinua tunne suoraan henkilönä, mutta mitä ihmeen väliä/merkitystä sillä nyt on keskustelussa "True Streetistä???

    Eli ilmeisesti sinulla menee yli puolet kirjoittamastani ”ohi” sen vuoksi että funtsit kuka olen henkilönä, koska juuri tässäkin peräänkuulutat ”Yksinkertaisia sääntöjä”?
    Niin, minä nyt kuitenkin olen tarttunut koko aiheeseen siitä motivoituneena että meidän nimenomaan pitää pitää ”Säännöt yksinkertaisina”.
    Minä jos kuka olen juuri sitä mieltä että True Streetin sääntökirjassa EI SAA olla tulkinnanvaraa ja sääntökohtia maksimissaan kymmenen.

    Jos sinun angstisi johtuu siitä että kymmenen sääntökohtaa on liian monimutkaista, niin olen enemmän kuin mielissäni jos sääntökirja saadaan puristettua viiteen sääntökohtaan?

    Mikä on muuten v.-2018/19 se ”normaali katuauto”? onko se kuitenkin siis jotakin muuta kuin suomessa normaaliin tieliikenteeseen hyväksytty ”katuauto”?
    Eli meidänkö pitää määritellä ”normaali katuauto” kokonaan joksikin muuksi kuin miten suomessa se tieliikenteeseen hyväksyttynä määritellään.

    Siellä Täktomin kentällä oli muuten todella harvassa oikeasti lailliset katuautot ja se aikahan on jo nähty ja eletty. Se ei haikailemalla enään palaa, paitsi että tehdään jokin ”Täktomin kautautot” luokka ihan erikseen.

    No, tuossa se minun yksinkertainen sääntöehdotus, esim.(ja saat laittaa perään vielä yksinkertaisemman oman ehdotuksesi jos tämä on vielä liikaa):


    - Vaaditaan voimassa oleva hyväksytty katsastus ja vakuutus (siis aidosti tieliikennekelpoinen).

    - Muutokset korissa ja alustassa oltava otteessa, turbot otteessa, koneen koko otteessa +/- 20%, auto katsastus hyväksytyin tyyppivarustein (= pointtina kaikki isot perusmuutokset otteessa, muu kiellettyä).

    - Dot hyväksytty rengastus ja käytetty koko pitää löytyä otteesta.

    - Vain pultattavat muutokset sallittua korissa ja alustassa (hitsattavat 4-linkit linkit,ym. siis kielletyt).

    - Auton paino maksmissaan 15% vähemmän kuin otteessa

    - Pumppubensa tai etanoli

    - Turvavarusteet+kaaret FHRA mukaan.

    ...Eli mitä sinä karsisit vielä tästä?
     
    Muokattu: 16.12.2018
  13. GS

    GS Gearhead

    Ei, et todellakaan tunnu tuntevan True Street nykyisten yleismaailmallisten sääntöjen ydintä, mutta yritetään nyt taas kerran hieman avata.

    Eli True Streetin voimassa oleva rekisteriote vaatimus EI TARKOITA että mentäisiin mitenkään ”ihan katsastussäännöillä”, koska muutoinhan meidän ei tarvitsisi ajaa lainkaan, vaan voitaisiin käydä kisa ihan otteen tiedoilla/teholukemilla.

    Pointti tässä rekisteriotevaatimuksessa on tämä todellisen katukelposuuden ajatus, jonka vähimmäisvaatimus on voimassa oleva ote. Ilman sitä ei kun ole asiaa ”kadulle” ja ilman sitä meillä ei ole mitään tarkastavaa tahoa joka tätä katukelpoisuutta säännöllisesti valvoisi.
    Tämä ei paikkaa kaikkia aukkoja, eikä poista kaikkia spekulaatioiden mahdollisuuksia, mutta se rajaa kuitenkin 90% spekuloinnista (tämä loppu menee jo helposti toimivan kilpailun protestikanavan kautta).
    Ilman voimassa olevaa leimaa, avataan aina Pandoran lipas jonka seurauksia kukaan ei millään säännöillä hallitse ja samalla avataan ainainen keskustelu siitä ”mikä on aito katuauto”(ainakaan se ei voi olla auto missä ei ole voimassa olevaa leimaa)?

    Kilpailun järjestäjähän vasta määrittelee mitä oleellista sieltä otteesta pitää löytyä ja mistä kilpailun järjestäjä on kiinnostunut.
    Eli jos meillä on sääntönä että turbot pitää löytyä leimatusta otteesta, niin niidenhän pitää löytyä sieltä. Kilpailun järjestäjää ei kiinnosta esim.pakosarjat, mikäli sitä ei ole sääntöihin kirjattu. Se taas on puhtaasti kilpailijan ja katsastusmiehen välinen asia kun niitä turboja on otteeseen leimattu jne,jne.

    Eli se voimassa oleva rekisteriote EI tarkoita todellakaan sitä että me lähtisimme laskeskelemaan jokaisen Valiantin todellisia osien vaihtoprosentteja, eikä kiinnosta moottorin todelliset tehot, mikäli niitä ei kilpailukutsussa vaadita todistettavan, jne,jne ,jne. . Nämä on ihan muiden instanssien asia.
    Voimassa oleva ote on siis se itseisarvo ja lähtökohta, ja kilpailun säännöt vain poimivat sieltä ne asiat jotka pitää siellä sääntöjen mukaan olla ja minkä mukaisen auton pitää olla. Kilpailun järjestäjä päättää minkä se haluaa olevan voimassa olevasta otteesta yhteneväinen itse auton kanssa. Piste.

    Tämä siis se muun maailman True Street ydin:

    ...."Must have license, insurance and registration”....

    ...jonka jälkeen kilpailun järjestäjä määrittelee ihan ensiksi miltä osin voimassa oleva ote pitää vastata itse autoa(esim. turbot, auton paino ja rengaskoko) ja loput eivät tietenkään järjestäjää kiinnosta.
    Kun tämä on ok, sen jälkeen voidaan määritellä omia lisärajauksia/rajoja jotka ovat otteen ulkopuolelta.
     
    Muokattu: 16.12.2018
  14. kanttiauto

    kanttiauto 2nd gear

    Päivää.

    Nyt on pakko puuttua järjestäjän taholta täällä vellovaan ja vatvottavaan "pikku juttuun"

    Toistaiseksi järjestävän tahon, eli minä ja mun kaverit, ei ole saanut tämän palstan kautta emailiin, streetmailiin, puhelimeen eikä paikallislehden yleisönosastolle ainuttakaan uutta lupausta tai sen kaltaista vihjausta avunannosta sitten jos/kun vaikkapa Seinäjoella, Rengonharjun lentokentällä päästään kuulluttamaan ensimmäiset lähdöt tästä rakenteilla olevasta luokasta.

    Alakaa jo kivistämään ohimoa toistaa itseään. Ketjun aloittaja on ainoa kenen kanssa asiaa on todellakin rakentavasti ja ja reilulla "tästähän tulee jotain asenteella" on keskusteltu.

    Nyt, älkööt kukaan vetäkö herneitä hengityselimiin niin että tukehdutte...
    Täällä kirjoittavista henkilöistä "eräät" ovat käyttäneet verbaliikkansa äärimmäisen lahjakkaasti. Niillä taidoilla ja täällä esitetyn tekstin määrällä olisi jo hankkinut riittävästi sponsoreita, täyttänyt viranomaispaperia mapillisen ja puhunut vielä ajopaikankin vastikkeeta...

    Eli jos sen oman tahdonmukaisen luokan ajattaminen just sellaisena kun tahtoo on tärkeetä niin ihan vapaasti. Pidä omat kisat siis? Kerron mielelläni mitä lupaa,lippua,lappua yms. tarvitaan ja kuinka ja minne niitä lähetetään.

    WestCoastStreetCupin säännöt on pitkään pidetty mahdollisuuksien mukaan samankaltaisina, toki joitain päivityksiä, muutoksia on tehty ajoittain. Nykyisellään luokat siis ovat Heads-Up, StreetBracket ja ET-Bracket.
    Varmuuden vuoksi, säännöt tuosta linkistä--> http://www.sunrisecruisers.com/wp/wp-content/uploads/2017/01/WEST-COAST-STREET-CUP-2014-rules.pdf
    Saa lukea...eli kolme luokaa ja säännöt mahdutettu 14 sivuun.

    Tätä uutta luokkaa siis kaavaillaan vielä helpommaksi ja yksinkertaisemmaksi kun yksikään jo olemassa olevista.

    Kun lukee säännöt niin voipi huomata että sen ja sen alitetun ajan jälkeen vaaditaan sitä ja sitä...No kun nopeus rajataan, matkaa lyhentämällä, rengasleveyttä rajoittamalla, ja vielä karsitaan joukko rakenteellisia muutoksia...eli kuten jossain viestiketkun kohdassa OEM, eli alkuperäistyylinen, hyvin,hyvin vähän muokattu korirakenne.

    Muistutuksena: kilpailun/tapahtuman järjestäjä hoitaa vakuutukset ja vastuut sekä kertoo millä säännöillä ajetaan. Se ei tapahdu huutoäänestyksellä täällä. Täällä yritetään kuullostella mikä suurinta osaa miellyttäisi...vaihtelevin tuloksin :)

    Kehtaan siis varmasti pyytää että jätetään kaikki SFI-putkihäkkyräamerikassa, meillä täällä maanalla ajetaan metrotunnelissa sekä keski-pörhölän torinkierrossa 1914, spekulaatio hiukan vähemmälle.
    Tätäkin palstaa huvittuneena seuraa hemmoja ketkä tulevat ajamaan kotiviritetyllä Dartilla, LaatikkoCapricella, Vaimon Dusterilla, Lehdessä esitellyllä Pontiacilla, joku mahdollisesti Rodilla, taatusti myös yksi tai kaksi eri ikäistä Camaroa koettelee kentän ja renkaan kitkaa sen puolipakollisen Volvon lisäksi.
    Kiitos ja anteeksi.

    VHA
     
    GS, Catiska, superbird ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Yes! Volvo mainittu! Torilla tavataan!
     
    cutlass cruiser, gremlin, xarper ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. kuula

    kuula Gearhead

    Oikeesti taas apinat, miks pyörä pitää keksiä uuvelleen. On toimiva mustalista, wcc, fhra rs/ts, ajakaa vittu vaikka potkukelkalla ylämäkkeen mestarin suolaa vastaan. Kukaan oo mistään tyytyväinen. Haistakaa vittu ämmät.
     
    soppa79 ja Herje tykkäävät tästä.
  17. Nyt tuli niin kova jätkä kirjoittelemaan tänne ja meni heti asian ytimeen eli haistatteluun, että nyt on meikäläisen pakko mennä haistamaan vittua ja kai se hame pitää käydä hankkimassa varalle ainakin.



    Aulis H
     
  18. ja toki on ratas, pyörä, mopo, ulkohyyssi ja vaikka mitä keksitty jo aikaa sitten, olisi lajin kehittymisen kannalta erittäin hienoa jos olisi luokka radial renkaisilla autoille. Ei nuo kilpailijamäärät ole kovin häävejä nykyään (paitsi pori) ja soisi niiden olevan myös monipuolisempia. Puuttuu aika pitkälti perus katumuskelit katu renkailla.

    sama
     
    GS ja dart -66 tykkäävät tästä.
  19. kuula

    kuula Gearhead

    Kovat jätkät Aukki on sankarihautuumaalla. Älä sä nyt ala vääntämään turhaan. Kuhan vaan totesin että aina on joku läski vinkumassa ku joku jotain yrittää. Vehkeet viivalle, ja sillä selvä. Hamekankaasta sen verran että meilläpäin tietääkseni on sitä sulle ostettu jo metrisotalla, ja pikkuhousuja myös. Joten joulun odotusta vaan ja thumbs up.

    -Topi K-
     
    Muokattu: 19.12.2018
    Jukka 63 tykkää tästä.
  20. GS

    GS Gearhead

    Kovaa mennään jenkkilän ”Streetissä" 275-radial renkaillakin:

    mm.Alepa Racingin ”lentävällä Street” Corvettella dynossa +5200hv ja ajat 1/8-mile pienillä radial renkailla jo 3.6sek puolella (että ei, se rengaskoko itsessään ei ole ”equalizer”...vaan tarjottu pito radassa):







    [​IMG]
     
    Muokattu: 28.12.2018

Kerro tästä muillekin!