tulipellin muokkaus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja tanari, 3.11.2004.

  1. tanari

    tanari 1st gear

    saakohan tulipeltiä muokata, tai vaihtaa toisesta autosta? vaihteistotunnelia nyt ainakin saa modifioida ja vaihtaa toisesta autosta.. mutta ongelma on kun moottori ei meinaa mahtua :eek: ja pitäis tulipeltiä siirtää taaksepäin 10cm koneen kohdalta 8) miten lie saakohan niin tehdä?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    onkohan kelläään kokemusta asiasta?
     
  4. tanari

    tanari 1st gear

    no eipähän kyllä missään aken dokumenteissä kielletä.. ellei sitä lasketa kantavaksi rakenteeksi :eek:
     
  5. naapukka

    naapukka 1st gear

    Riippuu varmaan vähän autosta, mutta ei pitäs olla merkitystä jos et jätä mitään isoja holeja. Itse olen aikoinaan muutellut, auto oli tosin rungollinen...
     
  6. tanari

    tanari 1st gear

    kiitos informaatiosta, auto on itsekantavalla korirakenteella. no mutta muokataan niin että ei ainakaan rakenne heikkene :lol:
     
  7. Luulija

    Luulija Gearhead

    Autosta riippuen voit joutua käydä näyttämässä hitsejä konttorilla. MK1 Escortissa vaativat jonkun koneenkasvatuksen yhteydessä (Oy Ford Ab:n ohjeen mukaisesti) että alkup. tulipellin päälle hitsataan toinen vastaava. Eli pelti kaksinkertaiseksi.
     

Kerro tästä muillekin!