Tulkaa tutustuu volvo clubiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja volvo_pete, 2.9.2003.

  1. volvo_pete

    volvo_pete 1st gear

  2. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    Jos mä tollaseen joskus liityn, nii sitte mun asiat pitää olla todella huonos jamas..
     
  3. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Ehkäpä olisit voinut pitää tuon kuitenkin ihan omana tietonasi.
    Antaa harrastajien harrastaa.Sehän on pääasia että harrastusten kanssa on hauskaa merkistä ja mallista riippumatta.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    [edit]noh noh, tuhma poika.
    t:ylläpito
    [/edit]

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Alexik 2003-09-03 10:05 ]</font>
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos haluaa v*ttuilla, kannattaisi edes opetella kirjoittamaan :razz:
     
  6. lesabre

    lesabre 1st gear

    Mielestäni on tosi ok että eri nettiautoklubit ilmottelevat toistensa olemassa-olosta toistensa sivuilla. Ja on myös jokaisen oma asia että nappaako linkkiä vai ei..Eikä siitä valinnasta sen enempää tarvitse tiedottaa muille

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lesabre 2003-09-03 09:41 ]</font>
     
  7. Alexik

    Alexik 1st gear

    Jep. Täällä saa ja jopa pitääkin muidenkin porukoiden antaa kuulua ittestään ja kun näin käy, niin pari ylläolevan kaltaista viestiä saa jäädä tulematta.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyllähän näistäkin viesteistä näkee sen että kaikkiin harrastaja ryhmiin mahtuu monenlaista harrastajaa,,,toisilla näkyy olevan todellinen "jenkki jees" meininki, omistan itse yhden "jenkin"(made in usa, michigan lansing) yhden auton mikä on valmistettu kanadassa, (onko se jenkki???),lisäksi kaksi volvoa, ja kaikkia olen laitellut kuntoon mitään sen suurempia henkisiä ongelmia.
    anteeksi kirjoitus virheet
     

Kerro tästä muillekin!