Tuning polkupyörät

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Rollo-Bike-Tuning, 6.8.2004.

  1. Elikkä omistaako kukkaan semmosta "tuning" pyörää?
    Itellä on semmonen wanha Nopsa Kombi joka oli alkuperältään sininen mutta maalasin sen valkoseksi ja kaikkea härstvärkkiä olen laitellu siihen.
     
  2. Tessting

    Tessstiiiiiiiiiiing
     
  3. Sitten ku tänne tullee lissää kommentteja nii voin laittaa kuviaki.
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    hmm. Ehkä fillarilehden boardissa olis enemmän fillarintuunaajia?
     
  5. Jaa että silleen
     
  6. Katsos kun ajo kortti ei vielä polttele takataskussa nii pittää turvautua tuning pyörään. 8)
     
  7. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Itseäni on kyllä viime aikoina kiehtonut oman fillarin rakentaminen komponenteista... taitaisi vaan tulla aika kalliiksi, eikä sillä kuitenkaan pääsisi työ- tai koulumatkoja kulkemaan :lol:

    Laita ihmeessä kuvia omastasi!
     
  8. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Ite aattelin aikoinaan rakentaa jostain vanhasta Nopsasta chopperin, rälläköin siitä rungon uusiksi, siinä oli parimetrinen etuhaarukka ja toista metriä korkee hoijakka. Ei siis mikään etuputkien jatkopätkillä korotettu vakiomankeli. Meinasin laittaa siihen vielä jonku sopivan mopontankin. Jäi sitten kesken osien ja mielenkiinnon puutteen vuoksi.
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    No fillareissakin pätee ihan samat säännöt kun autoissa. Kalliista osista tekemällä tulee kallis, mut tuurilla saattaa löytää ihan läheltä sopivia käytettynä edullisesti. Helsingissähän taitaa muutama puoti myydä jo näitä cruiser- ja lowriderbike-osia, ja ainakin lahdessa oon nähny kans. Netistä tilaamalla saa kanssa. Itse ostan BMX-osat yleensä saksasta postimyynnillä.
     
  10. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Mitä hittoa? Polkupyöriin mitään osia tilata, nehän tehdään itse! Ainakin kunnon "rottapyöriin". :p

    Eipä ole hirveästi kiinnostanut rakennella polkupyöriä sitten mopoiän, eikä oikeastaan mopojakaan, mulla ei sellaista edes ollut, kun aloitin suoraan nelipyöräisillä. Mutta silti, mitä hienoa olisi sotkea jollain tingeltangel-kootut teokset-joulukuusella? :-?
     
  11. Sitten ku meen takas Rolloon nii voin laittaa kuvia. Ei saa sit nauraa.
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  13. Noi seskytluvun chopperit on sairaan mageita. Kaverill on sellanen Dr Pepper mainosfile ja on kyl jöös. Ite löysin aikoinaan filen apekiikkui. Jos jotakuta kiinnostaa nii yks N.O.S. viel zemes. Lähtee kybäl. Omas chobos on tollane stoga, leveet vaitvoolit ja straippikelat. Voin panna fotoi, jos joku haluu.
     
  14. Mulla on osina semmonen ite tehty "Harley Davidson" pyörä. Pittää miettiä laitanko siitä kakkos harraste pyörän. :D :D
     
  15. Oissko kellään tarjolla semmosia osia pyörään joka tekis siitä siistimmän näkösen? Esim. penkkejä, tarroja tai jotaki tämmöstä pientä.
    Otetaan ilomielin vastaan.
     
  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    aspenlappalainen, paa foto siitä joka on myynnissä
     
  17. -55

    -55 1st gear

    Chopper polkupyörät

    ebay sivulle kun pistätte hakusanaksi Raleigh chopper bike niin näyttäis löytyvän kokonaisia fillareja myynnissä.

    PS. itsellä on kardaanivetoinen 20-luvun miesten pyörä jota EN tuunaa.
     
  18. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    "filen apekiikkui"

    äh, sulla on siis pelkkä stonga.

    tilanne seis. sorry.
     
  19. Semmonen homma nytten...
    Tosta miun pyörästä on just tekkeillä sivut joten sanon sit ossan ku ne on valmiiiit.
     
  20. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Hmm.. Vieläköhän mökin varaston takana olis se viiskyt/kuuskyt lukuinen pyörä. Siitähän vois saada aika mielenkiintoisen näköisen värkin tehtyä. Pyörän merkki tais olla Wasa?
    Jenkeissä näkyy olevan Lowrider piireissä suositua tehdä kustomoituja fillareita.
     

Kerro tästä muillekin!