Tuning & Styling -osaston tulevaisuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Ylläpito, 19.11.2004.

?

Tulisiko "Tuning & Styling" -osasto sulkea?

  1. Kyllä

    25 ääntä
    29,1%
  2. En osaa sanoa

    11 ääntä
    12,8%
  3. Ei

    50 ääntä
    58,1%
  1. nixon

    nixon 3rd gear

    En. Eikä ole muuten nykyautokaan. Kyllä toi mun mielestä harrasteautolta näyttää(en tosin osaa luokitella harrasteautoja joten toi mun aikasempi kommentti on oikeestaan tarpeeton).
     
  2. kaarne

    kaarne Gearhead

    Me jotka omistamme USA-autojen ohella myös japsi ja euro autoja olemme tottuneet irvailuun. Kerran pistin Datsunin taustapeiliin roikkumaan muutamia koristeita ja sain kuulla olevani tuunaaja.
     
    Muokattu: 16.6.2017
    MadMike tykkää tästä.
  3. peto

    peto Gearhead

    :poff:
    Sähän oot tuunajien kanta-isä ja äiti!
    Eikös tälle nykytuningillä ole tyypillistä se, että itse ei tehdä mitään? Kaikki muutokset ja korjaukset teetetään koulutetuilla alan asiantuntijoilla.:poff:
     
  4. kaarne

    kaarne Gearhead


    Voin hyvin ollakin ensimmäinen tuunaaja Suomessa koska tämä tapahtui jo 1960-luvulla.
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On ja sitten soitetasn gti magazineen että tehtää musta juttu.

    En tiiä onko se lehti vielä tollanen että kaikki on teetetty ja omistaja on ihan pihalla autostaan ja selittelef että paljon tuli maksamaan, mutta nyt on unelma auto.

    Ja 10-15 vuoden päästä se unelma auto on tonnilla myynnissä nettiautossa.
     
    MadMike tykkää tästä.
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tuning rintamalla näkyi välillä outoja ilmiöitä.
    Esim täälläpäin jollain teinillä oli muistaakseni audi a3, jossa oli typerät "lambo"-ovet. Ei siinä mitään, mutta AINA kun näin auton parkissa, niin siinä oli ovet levällään. Hyvä ettei kundi liikennevaloissa avannut niitä.
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    No häh olimullakin cadiloacista aina lasit auki että varmasti kaikki näkee että on 2d ht eikä mitään tolppa.

    Mikäli mulla olis lambo ovet ajaisin se auki koko ajan
     
  8. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Sanoisin tähän keskusteluun että annetaan kaikkien kukkia :) . Itte en ymmärrä noita tuuninki ja mökä stereo autoja mutta kun kaveri on oikeesti vääntänyt (pursottanu uretaanista) mieleisensä auton niin peukut hänelle.

    P.S.

    En mä käsitä ylientisöityjä :eek: mobilisti autojakaan:oops:
     
  9. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kyllä mä harkitsen vahvasti jättämistä tämänkin sivuston koska alunperin tämä oli jenkkiautosivusto. Odotan innolla (NOT) että tänne tulee sähkö-auto ja hybridiosio vielä niin kaikki nissan leafit ja teslat saa jyllää täälläkin....onneksi toisella kotimaisella löytyy asiallisia foorumeita joissa ei paljon eurot hillu.
    Andy Vaittisella ja mul!a on erittäin yhtenevät mielipiteet tässä kun asiasta viimeksi Tierpiin menossa juteltiin,
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mä en käsitä edes täysin tehtaanlinjalle entisöityjäkään
    jos se ei kulje...
     
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Kuka on Andy Vaittinen? Onks se niinku suomeks Antti Odottelee?
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

  13. ata

    ata Gearhead

    Leaf on japsi ja Tesla on jenkki, joten kumpikaan niistä ei ole "euro"... faktat kohdillaan.

    Tämä alue on ollut aika hiljainen, mutta ei ole minua häirinnyt, itsekin kun diggaan mm. sekä euroja ja jenkkejä muiden (kuten aussiet) muassa.
     
  14. MadMike

    MadMike Gearhead

    Hu
    tarkkaavaisuutta! kirjoitin että niillekkin osio ja fiasko on de facto. Mutta on täällä mopsien b bodyllekkin omansa, ihmetyttää pikkaisen sekin, missä muut automallien omat osiot?
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toiset mallit on parempia kuin toiset. Ei sitä nyt köyhien malleille ole omia osioita tehty :(
     
  16. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Onhan. Moparit.
     

Kerro tästä muillekin!