Tuning & Styling -osaston tulevaisuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Ylläpito, 19.11.2004.

?

Tulisiko "Tuning & Styling" -osasto sulkea?

  1. Kyllä

    25 ääntä
    29,1%
  2. En osaa sanoa

    11 ääntä
    12,8%
  3. Ei

    50 ääntä
    58,1%
  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    Juu tiedän ettei ole eikä kaikkien "vanhempien esimerkkejä" pidä ottaa onkeen...
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

    HAUKOTUS.................. :rotfl: :rotfl:
     
  3. makke

    makke 1st gear

    oliskos aika rauhottua taas hivenen? :wink:
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    MAKKE: "oliskos aika rauhottua taas hivenen?"

    – muuten pukki ei tuo joulupaketteja.

    Aikamoinen väittely tuntuu syntyvän nykyjään aiheesta kun aiheesta.

    :eek:
     
  5. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mä en aidosti ymmärrä sitä että Tuning nimenä on niin herkkä eräille että siitä pitää ottaa niin jyrkkä kanta tai kategorioida se...

    Kuten sanoin jo ralliraitojen vetäminen vaikka Camaroon/Chevy Novaan on Tuningia...samoin vantieden vaihto sekä Cowl Induction skooppi... tai L-88 muinoin ja muut lintulaudatItsetehdyt spilerit ja helmat...kattokaas vaikka vaan viimeisen V8n takasivua...siellähän niitä tuuninkeja on pilvin pimein.
    Jannut tuunasi jenkkejä siitäkin syytä että uudempaan autoon ei ollut varaa...
    Mikään asia siltä osin ei ole muuttunut...rakentamisen kohteet kylläkin.
    Johan tästä maasta loppuisi aihiotkin jos vaan jenkkejä pitäisi harrastaa ja hinnat TAAS monen tavoittamattomissa....
    Eli ihan vaan jäitä hattuun jokaiselle..(myös itselle) ollaan onnellisia että tuunaajatkin ostelee mittareita etc. joita itsekkin tarviimme..pysyy hinnat alhaalla kun kysyntää on.
     
  6. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Kyllä se on heitettävä nyt ihan oma unworthy kommenttiki, ihanhan tässä on joutunu vedet silmissä lukee poikain threadia..eikä se itkusta johtunu :lol:

    että kun nyt itekkin ihan challylla ajelee, nii johan ne on tehtaalla "tuninkia" harrastanu ja panneet ihan konepeltiin kaks "sierainta" :lol: ... ja kyljessä on muuten teipit ja oikeen mallia RT :rotfl:
    että tuuninkia... pikku poikana kun perinteisesti omistettiin se niin kuuluisa 73' Carina nii ei siinä ollu ees kyljissä teippiä, saatikka scuuppia pellissä.. harmi ku sellaset helmet on kadonneet kokonaan ja nyt sitten tarjotaa linnuillekin alumiinisa lautoja takaluukuille :eek:

    ei tässä muuta, tuuninkiahan se nokka-akseleidenkin vaihtaminen on, jenkki tahi ei
     
  7. Tuning ja styling palsta on ihan hyvä omana ittenään. Muutenhan me kirjotellaan jollakin muulla osastolla noita juttuja. Ei kai sitä oo kenenkään pakko lukee, jos saa näppylöitä.
     
  8. Jome

    Jome Gearhead

    Mä en aidosti ymmärrä kuinka joku voi tykätä semmosista wanna be hurjapäät autoista, mitä voi verrata tupperware kamoihin. Toisaalta eihän kaikki tykkää jenkeistäkään. :p Mutta siitä huolimatta en noita muovipäreitä autoissa ymmärrä :lol: Jokainen tyylillään, mutta tuning ei oo ainakaan mun juttu.
     
  9. makke

    makke 1st gear

    Onhan se ymmärrettävää et joku ei tykkää jostain rakentelusuuntauksesta. Mutta oikeuttaako se siihen, että sellainen keskusteluosio tarvitsisi poistaa? Voi näet olla lukematta ko. osiota. Varsin simppeliä mun mielestäni. :wink:
     
  10. Jome

    Jome Gearhead

    Ei kai se oikeuta, mutta kun mielipidettä kerta kysyttiin, niin mun mielestä sen vois poistaa. Täälä kuitenkin ilmeisesti vähämmän on noita tuning harrastajia ja kun kerta yhteisiä pelisääntöjä ei ole vaan tulee vittuilua molemmin puolin, niin mun mielestä on kaikkien etujen mukaista, että kyseinen keskusteluosio poistetaan...

    Tämä siis vain minun henkilökohtainen mielipide.
     
  11. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    vielä itse itseäni toistaen..

    mites olis vaikka pro touring tai ulkonäkö tai vastaava osasto jos tuosta tunig nimestä niin pahoja näppyjä joillekkin tulee :wink:

    vai pitäisikö ne jutut kirjoitella tuonne muihin osastoihin :odroll:

    aika vähän täällä kuitenkaan gti pojat pyörii...
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    Johtunee siitä että sulle ei ole moisista kokemusta jossa ruuti kohdallaan...(ja samalla ajo-ominaisuudet).
    Erään pelin dynolapussa joka sangen tuttu minulle luki 630+hv....
    Kyllä sillä suu muikekaksi menee.

    Tuota tarkoittanet muoviämpäreillä poppikoneita?
    Tulee mieleen 80 luvulta eräs tuttu joka hakkasi 30th mk omaan 69 "Chargeriinsa" pelkkään Hifiin...ja tänä päivänä saldo lienee 130th...
    Eikä kierrä mitään tapahtumia etc. omaksi ilokseen rakensi påelin alusta loppuun ja auto on Kaikin puolin hieno vaikka Coronet lukeekin papereissa.

    Et ole nähnyt hurjapää kakkosta...siinä vakio 318 Challenger ja 307 Camarot on tuunattu....toinen 426 Hemiksi ja toinen 427 Yenkoksi....ja kyyti on armotonta.

    Vai tarkoitiko Corvetteja--alapesualtaita nekin on...
     
  13. MadMike

    MadMike Gearhead


    Niin noh mistä sitä tietää paljonko ne aidosti thredejä lukee...kun ei heille mitään mielenkiintoisia thredejä ilmaannu niin eivät jaksa kirjoittaa.

    Yhden jolla tallissa on 600+hv Supra Mk4,Skyline GT-Riä ja 454 Vette kuitenkin täällä lukee ainakin threadejä mutta ei jaksa kommentoida...on kuulemma normikansaa piessyt jokaisella yllämainitulla aikojen saatossa ihan riittävästi.

    Rinta rinnan näyttää tää polli kuitenkin etenevän...kumpikaan kanta ei ota kaulaa.
     
  14. Jome

    Jome Gearhead

    No jaa...Ihan sama vaikka niissä ois +1000hv niin ne ei kiinnosta. Niillä cruisailtaessa puuttuu se sellanen fiilis, minkä saa vaan jenkillä. Ei se teho oo kaikille kaikki kaikessa, ite tykkään enemmän rauhallisesta cruisailusta jne...! Japsit ei oo mun mielestä vaan minkään näkösiä!
    Enkä puhunut mistään muoviämpäreistä vaan muovipäreistä, eli sellasista elämää suuremmista levityksistä, spoilereista jne...!! Hurjapäät löytyy molemmat tosta hyllystä selän takaa...tullut lahjana ja molemmat oon kattonu! :odroll: Kantani oon ilmassu ja se siitä...Laita yv:tä jos jäi joku kaiveleen niin ei tartte täällä puida... 8)
     
  15. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Minun mielestäni tämä alue saisi jäädä, mutta kaikkien talikkoelvisten vittuiluviestit voisi ihan surutta ja selittelemättä poistaa. Huomautukset, varoitukset ja bannit toimivat ihan hyvin muillakin foorumeilla, varmasti täälläkin.

    Jos jotain vatipäätötterötukkaa ei satu thyyning kiinnostamaan, voi hyvin jättää tämän alueen lukematta ja pitää päänsä kiinni. Kiitos.
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tää oli pakko lainaa, tässähän tämä on sanottu kohtuu selkeesti... :D

    T: Vatipäätötterötukka... :rotfl:
     
  17. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Ei voinu jättää kyllä ketään kylmäksi!!!! :rotfl:
     
  18. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Myönnän, saattoi olla hieman kärjistettyjä ilmaisuja, enkä suinkaan tarkoittanut halveksuvilla termeillä läheskään kaikkia jenkkiautoilijoita, mutta viesti varmasti välittyi aivan riittävän selkeänä.
    Jos kommentti foorumilla ei ole rakentava tai edes aidosti hauska, se ei ole tarpeellinen. Tämä siis pätee kaikilla internetin keskustelufoorumeilla. Kokeilkaapa vaikka 8)

    Kaikista ihmisistä ei tarvitse, eikä voikaan pitää, mutta voisimme kaikki silti yrittää tulla keskenämme toimeen.
     
  19. xjford

    xjford 1st gear

    puhut kyllä asiaa. :odroll:
     
  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, ei oo lisättävää... :D
    T: TalikkoElvis :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!