Tuning & Styling -osaston tulevaisuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Ylläpito, 19.11.2004.

?

Tulisiko "Tuning & Styling" -osasto sulkea?

  1. Kyllä

    25 ääntä
    29,1%
  2. En osaa sanoa

    11 ääntä
    12,8%
  3. Ei

    50 ääntä
    58,1%
  1. ranttali

    ranttali 1st gear

    ei kai tuning harrastuksessa mitään vikaa ole vaan siinä porukassa joka luulee olevansa "tuning guruja". ja älkäähän jenkki miehet ampuko koko tuning kansaa, kyllä siellä on päteviä heppuja. tottahan toki gti ja suomi24 foorumit on täynnä 16v tuninki kinggejä mutta älkäämme heistä välittäkö....kyllä moni jenkki mies saa uusia ideoita tuning härvilöistä ja päin vastoin... aikaisempi pirssi oli tuninki katiska ja nyt jenkki soccermom conversio :lol: seuraavasta en tiedä. ehkä teen soccermom kioskista euro top10 vehkeen :eek: :lol: :lol: :rotfl: :poff: :odroll:
     
  2. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

  3. jknR

    jknR Gearhead

    Itse olen kiinnostunut kaikista polttomoottorilla toimivista härpättimistä, joten en ymmärrä miksi tämä osio pitäisi lopettaa. Antakaa kaikkien harrastusmuotojen kukoistaa! Suomi on kuitenkin autoharrastuksen kantilta sen verran pieni maa, että on parempi vetää yhtä köyttä. Jos tuning ja styling ei kiinnosta, niin eihän tätä puolta ole pakko avata. Saattaa se "ihme-mysteerio-uretaani-hondan" rakentajakin joskus entisöidä vaikka kutos Valiantin. Yrittäkää ymmärtää ja antakaa asiallisia neuvoja. Luultavasti ne autoharrastuksen aloittelijat kirjoittelee tällä palstalla.

    Niin juu ja itsellä ei ole sitä mysteerio hondaa eikä kutos Valianttia. Nykyjää ajelen 150 euroa maksaneella Alfa 75 1.6 (HEMI):lla ja kivaa on.
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mielestäni ei kannatas tota osastoa sulkea.
    Tosin aika asiatonta/turhaa kommenttia tolta osastolta löytyy...ainakin nyt. Osa Tuning-vehkeistä on ihan oikeesti hyvän näköisiä, mieluummin niitä maulla tehtyjä tuolla liikenteessä katselee jos niitä vertaa lähtökohtaan mistä ne on rakennettu (Hondat, Hiivatit ja Huyandait jne...;)
     
  5. jknR

    jknR Gearhead

    Moni siihen tuningiin alkaa mutta harva onnistuu...

    Tämä on minun mielestä aika hyvä esimerkki niistä onnistuneista. Huom. auton omistaja on tehnyt nuo puskurit ym. itse eikä tilannut mistään kataloogista. Maalauskin on suht onnistunut :D

    [​IMG]
     
  6. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead


    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  7. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Semmosille vois olla ihan omat sivunsa, saisivat keskustella ihan rauhassa ilman vittuilua tuninki autoistansa
     
  8. rokki383

    rokki383 Gearhead

    no mä luulen et jos tuninki palsta poistuu ni od:l alkaa 2 kauheempi ford(paskasuihku) VS gm(kusipulkka) :D :D taistelu,MOPAR tuotteita tuskin asia koskee koska voortti ja gemsu ukotki tietää et MOPARI on se peli, ni kinastelevat keskenään jos eivät pääse tuninki urpoille vittuilemaan 8) 8)
     
  9. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Hmm, olen käynyt tuning- ja rod&kustom-osioissa muutaman kerran. 4*4, Kakspyöräiset tai Pienoismallit-osastoissa en kertaakaan, mutta ei sen mun napaa vaivaa, että sellaiset osastot ovat olemassa.

    Kuttaperkkaa minäkin laitan Mustiin, kunhan vaan saan aikaiseksi leikata konepeiton, kilo sieltä toinen täältä ja hups 100kiloa on auto keventynyt. Takaspoileria en usko tarvitsevani vielä, mutta ehkä joskus. Etumaskia kenties ennemmin.

    Antaa ihmisten tunata, ei se multa ole poies.
     
  10. toivaja

    toivaja Gearhead

    Mun puolesta saa olla, voihan siihen suhtautua viihteenä jota ei tarvitse kaukaa hakea.
     
  11. bbu-26

    bbu-26 3rd gear

    rokki383 on oikeassa :rotfl: .mutta enpä ittekkään välitä tuosta tuuninki touhusta (vaikka eräänlainen auto harrastus sekin :eek: ,mutta väärä :rotfl: ) ja muutenki on tuuninki aina tunkemassa sinne missä on duudeleita eli kiinni vaa.
     
  12. Paakan

    Paakan 1st gear

    Hieman on pakko ihmetellä miksi tää tuning osasto pitäs sulkea!??
    Jos ei Tuning kiinnosta niin miksi tulla näille sivuille yhtäkertaa enempää??

    Itse oon värkänny molempien kans ( jenkkien kans tosin hyvin vähän ) ja oon sitä mieltä että molemmat on kuitenki autonrakentelua, joten mulla ei olisi mitään sitä vastaan että saan samalta sivulta tietoa molemmista jos kiinnostaa.
    Itselläni on T5 Volvo ja Chevy Van jota kumpaakin olis mukava rakennella Kumpaakin omalla tyylillään..

    Toki ymmärrän fanaatikkojakin, mutta eiköhän aikuiset ihmiset osaa elää sovussakin jos vähänkään ois yritystä.

    Turha V..tuilu pois niin asia on selvä!!

    Kiitos ja Anteeksi...
     
  13. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Vieläkö tämä on täällä :eek:
     
  14. hot rod

    hot rod 1st gear

    2004 alotettu tämä kysely???? :eek:
     
  15. dean66

    dean66 Gearhead

    hitaasti hyvä tulee.
     
  16. Aamupaisti

    Aamupaisti 3rd gear

    Juu no jatketaanpas tänne, kun ei viitsis aloitella uutta threadia.

    Eli missä mielestänne tuo tuningin raja menee? Itse ostin muutama viikko sit ensimmäisen jenkin box capricen ja mielestäni siihen kyllä sopisi leveät huulivanteet kromisena, savulasit, madallus (saattaa pilata mainion lulla-ajotuntuman) sekä pienet hipsimiset (sivuvilkut ovat kamalat) eli styling/old skuul tuunaukseksikos tuota sitten kutsutaan? tokihan tuo vaatii autolta ennestään jo siistiä ulkonäköä, hyvää maalipintaa jne että viitsii moista alkaa laittelemaan. Mitä mieltä olette siis tälläisestä?
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    siittä vaan capriisii rakentelemaan, pääasia että niille jotain tehdään ettei ihan kaikki joudu elimenluovuttajiksi tai sulattoon...

    sit tähän kyselyyn niin mun mielestä täältäkin jopa voi saada ideoita sen oman menopelin rakenteluun.. eli antaa olla vain on tämän päivän mielipiteeni.
     
  18. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Ja saatetaan loppuun joskus 2020? :lol:
     
  19. lemmy

    lemmy Gearhead

    - Car Culture Online- kuten OD:n paidassa sanotaan tai "Suomalaisen peltilehmäkulttuurin äänenkannattaja" kuten OD:n otsikossa. Jos noilla sloganeilla mennään niin sitten toi tyyning osasto pitää jättää rauhaan. Mun mielestä yhtä turha on toi 4 x4 osio. En muuten ole varmaan koskaan kummassakaan käyny joten ei niistä mulle mitään haittaakaan ole ollut. Eikä tule olemaankaan. Täälläkin on varmaan iso osa porukkaa sekakäyttäjiä joille noi kaikki on tärkeitä.
     
  20. Teppe

    Teppe 1st gear

    Itse olen juurikin tuollainen "sekakäyttäjä"...
    Harvemmin tosin mitään yber tuningia, mutta ei sitä koskaan tiedä ja tietääpähän sitten, mistä kysyä...
    Tuttu ja turvallinen sivusto josta saat kaikkea.. OD!
    Aikoinaan en tästäkään sivustosta mitään tiennyt (tai oletin pelkäksi jenkki sivustoksi), kunnes joku linkitti pelastettavasta Japanin klassikosta myyntilinkin näille sivuille ...Ja tännehän oli heti rekistöidyttävä, kun täältä löytyikin vaikkas mitä...
    Nykyään tulee päivittäin lärättyä sivustoa läpi ja löytänyt mieltä askarruttaviin kysymyksiin jo valmiita vastauksia, eikä ole tarvinnut edes kysyä, kun moni asia on jo valmiiksi kerrottuna 8)
    Tuning osiota en ole vielä edes tutkinut. Tietysti jos pelkkää vittuilua eikä asiaa niin... Mutta toisaalta eikö niitä vittuilijoita voi pistää arestiin? Oppii ne sitten...
     

Kerro tästä muillekin!