Tuning & Styling -osaston tulevaisuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Ylläpito, 19.11.2004.

?

Tulisiko "Tuning & Styling" -osasto sulkea?

  1. Kyllä

    25 ääntä
    29,1%
  2. En osaa sanoa

    11 ääntä
    12,8%
  3. Ei

    50 ääntä
    58,1%
  1. jifx

    jifx 1st gear

    Re: Tuota Noin

    niin
     
  2. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Ihan oikein, että vittuillaan japsi ja europaskoille ja typerille alustavaloille ja spoilereille. Ihmettelen vaan, että mitä japsi ja europaskat täällä keskustelevat kun pitäisi Amerikkalaisista autoista keskustella.
     
  3. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    ^missään ei tosiaan lue että AMERIKKALAISTEN autojen keskustelufoorumi.. onhan tuolla MG Club Of Finlandillakin oma osionsa. Ei täällä oo pakko käydä lukemassa viestejä. :wink:
     
  4. pas2

    pas2 Gearhead

    Vois lukea vaikkapa ihan tuosta sivuston yläreunan logosta ajatuksen. Ja tutustua sivuston perustajien / ylläpitäjien ajatuksiin. Mä en ainakaan viitti kirjoitella millekkään Amerikkalaisten autojen palstoille :poff:

    PS. Ameriikan yhdysvalloissa valmistetun auton valmistenumeron eka merkki on 1. Ja mm. Tojotia valmistettaan siellä.
     
  5. Slant6

    Slant6 3rd gear

    Just. Ja mä en koskaan oo oikeen ymmärtäny tätä euro ja japsi 'paskoille' vittuilua. Eiköhän tässä olla autoharrastajia kaikki, auton valmistusmaahan katsomatta?
     
  6. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Juu juu älkää päälle tulko! :lol:

    Siinä on vähän tuning meininkiäkin sitten:

    http://www.youtube.com/watch?v=xsde4s8rR2U&feature=youtu.be

    Vähän videoo Suomalaisen peltilehmäkulttuurin eliitistä :D

    /edit:

    Kyllä 57% [ 277 ]
    En osaa sanoa 10%[ 50 ]
    Ei 32% [ 157 ]

    57% käyttäjistä haluaisi sulkea koko osion ja enemmistö on aina oikeassa ja kai tälläkin mielipidekyselyllä jotain haetaan, koska sellainen on vireille laitettu. Tarkoittaaks tuo sitten sitä, että ylläpitö haluaa kysellä porukan mielipidettä ja sitten tekee enemmistön mieliksi?
     
  7. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Hiljasta o :D
     
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

  9. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Hienot noi takalevikkeet. Sankosta leikkaamalla ja jesarilla kiinni! :lol:
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Toihan oli melkein yhtä oksettava kun se mikälie möykky joka on vieraillut Vantaan cruisingeissa kamelikuski ratissa...
     
  11. hapa58

    hapa58 Gearhead

    Katsastuksessakin riittää että renkaan kuvio on piilossa, että silleen . :eek:
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mut takarenkaat istu nätisti vanteille ja saunditkin oli vissiin mieleen?! :)
     
  13. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Täydellinen tipahtaminen 0:09 jälkeen. :rotfl:
     
  14. Substitute

    Substitute Gearhead

    Olen ilmeisesti väheksynyt liikkaa noita japsivehkeiden potentiaalia viimeiakoina. Nyt kun olen yhden tuplaturbo Soarerin tekniikkaa ja sen tuunaamista sivusta seurannut, niin täytyy myöntää, että kyllä on huipputekniikkaa. Siis jos ajattelee että samanhintaista jenkkivehjettä siihen vertaa. Vakiona öljysuihkut mäntien alle jne. Ja se alusta...
    Mutta eihän se kuulosta silleen samalla tavalla hyvältä ja on se aika arkinen auto, onneksi.
     
  15. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Mun mielestä helvetin rumia tekeleitä. Varmasti joku ajattelee Amerikkalaisista autoista samaa, mutta ei se mua haittaa.
     
  16. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Jos joku haksahtaa satojen työtuntien siivittämänä säätämään alustan vimpan päälle, väsäämään hiilikuitupalikat niin koriin kuin sisustaan ja loihtimaan oikeasti kireän nykytekniikan ei-amerikkalaiseen autoon - onhan se aivan avutonta ja osaamaamatonta räpeltämistä ja ennen kaikkea rahan hukkaa. Suoranaista autoharrastekulttuurin häpäisyä. Etenkin, jos se kiesi vielä maalataan kalliilla ja kiiltävästi.

    Sen sijaan tässä esimerkissä etenkin on sitä ylevää ja tyylikästä jenkkiautoharrastamista jota pitää tukea, ihannoida ja palvoa.
    Voi kunpa mahdollisimman moni meistä jenkkiautoharrastajista pyrkisi samaan toimintaan. Se edistäisi montaa asiaa - etenkin edunvalvontaan liittyvissä asioissa.
    http://www.youtube.com/watch?v=ckJ-Gog43fc

    :odroll:
    Harmittaa, kun en löytänyt sellaista hymiötä, joka ampuu pyssyllä ohimoonsa.
     
  17. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    ^Ohhoh... hyvä hyvä.
     
  18. T5

    T5 Gearhead

    Tulevaa varten
    [​IMG]
     
  19. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Mä en tajunnu. Mikä ton videon pointti oli?
     
  20. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Ihan sama mikä tuon Volvo 5.7 laittaman videonkin pointti oli.
    Ylilyöntejä tapahtuu autoharrastuksessa olkoon syynä rahattomuus tai se päinvastainen yhdistettynä nuoruuden intoon ja liikaan aikaan.
    Kuitenkin niistä aineksista koko rakentelusuuntaukset on lähtenyt.
    Itse en pidä uretaanista ja lasikuidusta tehdyista marengeista, mutten kyllä arvosta ainakaan yhtään sen enempää potkittua piilofarmariakaan. Toista näistä on sentään rakennettu rakkaudella ja toista vaan vissiin vihattu..?
    Sen olen huomannut että tapahtumien äänekkäimmillä on aina paskimmat autot, olkoon kyse sitten mistä rakentelusuuntauksesta hyvänsä.
    Tuning ja styling on mielestäni paljon enemmän kuin sen stereotyyppinen irvikuvansa.
    Siinä ei ole auton valmistusmaalla mitään tekemistä.
    Antakaa kaikkien kukkia vaan.
     

Kerro tästä muillekin!