Tunteeko kukaan - Dodge Dart NN-22 Vantaalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja helppoheikki, 21.9.2005.

  1. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Eli haen tarkempaa tietoa Vantaalla majailevasta Dartista jonka reknro on NN-22. AKE:lta olen saanut tietooni omistajan nimen mutta osoite ym. yhteystiedot ovat vielä hakusessa koska ainakaan 118 ei niitä tunne.

    Jos tunnet omistajan (tai jopa olet itse kyseinen henkilö) niin ilmoittele itsestäsi vaikka sähköpostilla samuelh(ät)pan.nu jos et tähän julkisesti halua tietoa laittaa.
     
  2. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Sen verran sain lisätietoa, kun opin käyttämään näitä AKE:n hienoja (lue kalliita) lisäpalveluja, että kyseessä on -75 4D Dartti jossa otteen mukaan on 360cid pata. Muiden saamieni tietojen mukaan vaikuttaisi siltä että auto on jossain määrin projektiasteella - korjatkaa jos olen väärässä.

    Etsin autoa sen takia, että olisin halukas tiedustelemaan sen ostomahdollisuutta.

    Jos joku tuntee omistajan (K.L.) niin ilmoitelkaa ihmeessä.
     
  3. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Alkaa menemään yksinpuheluksi...

    Sen verran on tietoa tullut lisää että kyseessä on korinvaihto Dartista Demoniksi (Dusterin sisarkoppa). Nyt luulisi jo jonkun tietävän, Demoneita kun ei ole liiemmin liikenteessä...
     
  4. Keltainen duster tai demon arabianranta.
     

Kerro tästä muillekin!