Tunteeko kukaan Hesasta ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja markoyt, 10.10.2023.

1. markoyt

markoyt Gearhead

Tunteeko kukaan Helsingistä Esa Koso nimistä henkilöä.Hän on omistanut tuon minun mustan vm 73 Trans Amin joskus -82 vuoden tienoilla.Oon yrittänyt tavoitella Fb:n kautta ym mutta ei oo tärpännyt.Autoa on muokattu jonkin verran hänen aikanaan ja historian kannalta olisi mukava tavoittaa hänet nyt kun auto entisöidään orkkiskuosiin.Minulla on kansallisarkiston kautta täydellinen omistaja
    Historiikki ja olen 6:s omistaja.

2. markoyt

markoyt Gearhead

Kyseessä on siis Suomalaisen hepun uutena Norjaan tilaama auto joka on vuoden vanhana tullut muuttoautona v 1974 Suomeen.

Kerro tästä muillekin!