tuontipalvelua jenkeistä???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mikke75, 22.10.2007.

  1. GMies

    GMies Gearhead

    bulldog´s Kirjoittaa asiaa.
    Tapsala, jos haluat "pihistää", niin etsi netistä itse auto sieltä Floridan suunnalta ja esim Cambrian kaverit käyvät katsomassa (Atlantan alue ja etelä Florida) ottavat lisäkuvat ja päätät itse otatko vai et. Heidän hinnoittelunsa tuntuu pitävän.
    He hoitavat kyllä rahtaukset ja oston mistäpäin Amerikkaa tahansa.
     
  2. Tapsala

    Tapsala 1st gear

    En itse kyllä ala autoo sieltä etsimään. Enkä tässä mistään pihistelystä sinänsä oo kyse, vaan halusin kuulla vaan muiden mielipiteen hinnasta, ettei tyhmää taas huijjata. Ekaa autoo tässä jenkkilästä olisin haetuttamassa, dodge ram 4x4 diesel...
     
  3. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    Onko luotettavia autonvälittäjiä New Yorkin alueella?
     
  4. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    No nyt olis tuoja. Mut on himpan kaukana new yorkista. Olisko siellä ketään joka vois korvausta vastaan käydä kattomas cheviä?
     
  5. sooda

    sooda 3rd gear

    Onko kukaan käyttänyt tätä?: usarahti@ariman.fi Floridasta lähettävät ja saat oman henkilökohtaisen varasto-osoitteen. Hinnat kohdallaan.
     
  6. rl

    rl Gearhead

    Voin suositella lämpilästi www.falcont.com
    Heidän kautta saa uitettua suomeen niin ajoneuvot kuin varaosatkin.

    Itselle on tullut yks prätkä, (jonka hakivat sisämaasta) ja muutamia Summit sekä NPD toimituksia. Kontteja nykyään tulee kerran kuussa.
     
  7. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Oon kerran käyttänyt ja osat tuli perille ihan ok, kesti vaan vähän kauan.
     
  8. jusku1

    jusku1 3rd gear

    No jos Atlantasta ostat niin ilmanmuuta www.benzboy.com
    Erinomaista palvelua ja kilpailukykyiset hinnat 8)
     
  9. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Mites kun laitoin s-postia yhteen autopurkaamoon, kun siellä olis tarvittavia osia, mutta tuli vastaus "sorry - no international shipping" Ni miten tuommosesta autopurkaamosta sais osia Suomeen? Kuitenkin kyse on isoista osista (vaihteisto ym.) niin ne ei ihan postilla taida Suomeen tulla. Joku huolitsija pitäs sielläpäässä olla, jolle vois "Greyhoundilla" lähtettää, ja joka sitte survois osat johonkin kontinnurkkaan. Ideoita tämmösestä palvelusta?
     
  10. solar4

    solar4 2nd gear

    Tuossa yllähän oli jotain mainittukin jo, mutta ite oon käyttäny Finn-US:ää. Varasto-osoitteeseen tilataan tavaraa ja kuukauden-parin päästä Hämeenlinnasta tulee rahti/tullilasku kun tavarat on saapunu. Siitä saa tavarat eteenpäin kulkemaan Matkahuollolla ja Kiitolinja/Transpoint tms kanssa myös jos ei noukkimaan lähde. Palvelu ja hinnat kohdallaan. Ei maksettu mainos, ihan vaan tyytyväinen asiakas :wink:
     
  11. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    tuolta varmaan löytyy vinkkejä
     

Kerro tästä muillekin!