Turbiini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja f-85, 5.2.2004.

  1. f-85

    f-85 Gearhead

    Mitä älyssään olevan turbiinin luisto on kiihdytyskäytössä noin yleensä? Ja kuin paljon kisasliksin halkaisija kasvaa +200 vauhdeissa?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    sliksi suurenee noin 0.5-1.0 tuumaa 200 vauhdissa. Normi kasituumanen kisaturbiinin luisto siinä 4-8%
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Niin, siis toi 4-8% on hyvä arvo. Huonompiakin löytyy....useimmiten siksi, että turbiini on joutunut käyttöön johon sitä ei ole tarkoitettu.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    esim euro-ooppelin neloskoneen perässä ollut 8" turbiini isolohkon perään = paljon luistoa? (ja lämpöä?)
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Esimerkiks noin. Mulla TCI:n streetfighter luisti reilut 20% ja kysyin josko niillä olis tarjolla jotain muuta, tommosta vastasivat: With this power and combo the 10'' street fighter is way too loose. You need
    a tight 10'' like a steel stator set up .
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla olis muuten tuommoinen nelos ooppelin TH-180 trimaticin turbiini, pitäis sopia th-700 ja th350 askeihin??
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onneks olkoon!
     

Kerro tästä muillekin!