Turbiinin pultit ei satu kohdalleen vetolevyyn moparissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Rottelo1984, 19.3.2015.

  1. Rottelo1984

    Rottelo1984 2nd gear

    Moro.

    Mikä on menny väärin lootaa liittäessä moottoriin kun vain yksi pultti menee suoraan paikoilleen ja loput 3 ei. Vaiteisto mopar 904 ja vakio turbiini.

    Turbiini oli laatikossa paikoillaan kun liitettiin kiinni moottoriin. olisiko turbiini pitänyt laittaa ensin vetolevyyn ja sitten loota kiinni? Turbiini pyörii kevyesti kun ei ole pultteja paikoillaan vetolevyssä
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko siinä reiät niin että pitää olla tiettyä tietä vaikka näyttäs silmään että reiät saman etäisyydn päässä?
     
  3. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Vetolevyn pulttijako ei ole symmetrinen, joudut nyt pyörittään konetta ja turbiinia jotta löydät oikean jaon.
     
  4. Ck

    Ck Gearhead

    Pulttijako ei oo symmetrinen, pultti irti, pyöritä turbiinia neljänneskierros ja sitten taas kokeilemaan joko jako sopii kohdalleen. Jos ei niin sama taas uudestaan.
     
  5. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  6. Rottelo1984

    Rottelo1984 2nd gear

    No kippas kappas. Niimpäs onkin. kiitoksia avusta
     

Kerro tästä muillekin!