Turkucruising 9.6 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja iak, 27.3.2012.

  1. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Mitenkään kenellekään erityisesti kohdennettuna, mikä estää teitä järjestämästä cruisingia japsi- ja eurokinnereille :eek: Eikös mobilistitkin ympäri Suomea järjestä kaikenlaisia mobiiliajoja, menkää ihmeessä mukaan niihin ajoihin, siellä on mukana varmaankin useampia samanhenkisiä autoilijoita/harrastajia...mutta jotenkin se veri vaan näyttää vetävän näihin jenkkiautokarkeloihin :wink: Eikä mikään ihme!

    PS. Mikäs vika muuten perseessä asumisessa on, lämpöäkin riittää mukavasti talvipakkasillakin :lol: :lol: :lol:
     
  2. Jussi Camino-64

    Jussi Camino-64 2nd gear

    Vaihdetaanpas puheenaihetta ja laittakaa mieluummin vaikka kuvia topicciin.
    Kyllä kaikille ajoneuvoille omat tapahtumansa varmaan löytyy.
    Joka kerta samat jutut, että miksei minun auto kelpaa jne.
    Vähän ilosempia juttuja tähän topikkiin vaikka vähän masentava ilma olikin lauantaina. Kyllä lauantailta varmaan jotain hyvääkin löytyi.
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Eikös se tapahtuman järjestäjä saa itse päättää millä ajoneuvolla siihen tapahtumaan on soveliasta tulla?
    Se "mamma" siinä portin pielessä saattoi juuri olla näitä järjestäjiä.

    Joten jos joku haluaa järjestää vaikka kaikille autoille ensi viikonloppuna vastaavan tapahtuman, niin antaa mennä... Mä tuun mun penarilla sinne :rotfl:
     
  4. Cifi

    Cifi 1st gear

    En vain ymmärrä... mainostetaan "harrasteautotapahtumana" mutta silti eivät kaikki ole tervetulleita :( Se ei todellakaan olisi keneltäkään pois jos paikalle ilmaantuu muitakin kuin jenkkejä... Muualla ei ole suljettu posukkaa pois mutta jotenkin tämä ei yllätä että näin käy Turussa. Voi olla että ensi vuonna jää Cruisingit väliin tai onhan niitä tosiaan muitakin tapahtumia jossa ei "halveksita" muita merkkejä tai autoja. Paikalla olleena jäi oikeasti harmittamaan muutamien harrastajien puolesta jotka joutuivat jäämään autoineen portille :-?
     
  5. boogieman

    boogieman Gearhead

    Taisit jäädä portille :D

    Hyvä tapahtuma! Kiitos!

    Eurot ja Japsit vois kyllä kokoontua raviradan ulkopuolella olevalle parkkikkiselle.
    Facebook ryhmäkään ei varmaan haittais tapahtuman tunnettavuutta.
     
  6. Cifi

    Cifi 1st gear

    en jäänyt :)
    enkä varmasti ole ainoa jota tämä asia harmitti. Viime vuonna sama juttu... jotkut käänytettiin portilta ja joitain ei...
     
  7. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Onpas mahtava tapahtuma.

    :wc: :wc:
     
  8. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Ihme vinkumista taas. Itse tulin paikalle Nissan Skylinellä, yks kaveri tuli farkkucorollalla ja yks hiluxilla. jätettii ne ulkopuolelle parkkikselle ja käveltiin alueelle moikkaamaan muita tuttuja ja naureskelemaan "harrastajia"..
    :rotfl:
    ei ollu vaikeaa, eikä yhtään harmittanu jättää omaa "harraste"autoa ulkopuolelle. :poff:

    hyvä vaan et on joskus edes pelkille jenkeille tarkoitettu tapahtuma.

    ne euroautoharrastajat voi tunkea ne romunsa kupittaalle joka kuun viimeinen tiistai :wc:
     
  9. peltsi

    peltsi Gearhead

    Ja jos kerran pääsit alueelle niin mikä viellä harmittaa?
    Pitikö tämän avautumisen takia luoda uudet tunnarit?
     
  10. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Tämä oli ehkä kaikkein paras kommentti :eek: Olitkos "Kautsi" ihan itse paikan päällä toteamassa asian, vai heititkö kommenttisi ihan hatusta :oops:
     
  11. ht64

    ht64 3rd gear

Kerro tästä muillekin!