Turvakaaren taivutus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja faikku66, 9.1.2016.

  1. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Pitäs tuohon Kaiser-projektiin vääntää b-pilarin kohdalle kaari. Ja siitä pätkät takapyöräkoteloiden päälle. Mallit oon jo tehny. Missäs ootte noita putkia väännelleet? Minimiputkikoko lupahakemuksessa oli 50x2 ,mutta 51x2,9 putkea olis ainakin helposti saatavissa.Missä onnistuu? Ja sehän ois huippua, jos täällä Savossa tai ympäristössä onnistuis.
     
  2. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Melkein kaikissa putkifirmoissa/ metallipajoissa on putkipokkari jolla tollainen taipuu.
    Se että löytyykö tolle 51 lestiä on eriasia.
    Mutta putkifirmasta löydät putkenkin. Saumaton tuubiputki on hyvä valinta.

    Meilläkin onnistuu toi 50.
     
  3. hodis

    hodis 3rd gear

    Sirviön Metalli ainakin pokkaa paksumpaa putkea navettakalusteisiin, jotain olen joskus siellä väännättänyt.
     
  4. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Tuota Sirviön Metallia joku jo suosittelikin.
     
  5. pokon

    pokon 1st gear

    Bilteman taivuttimellakin saa hyvän näköstä jälkeä, varsinkin paksumpi seinämäiseen putkeen
     
  6. hodis

    hodis 3rd gear

    Jos haluja itse litistellä putket niin hallille on kulkeutunut vanha hydr. pokkari isommille putkille. Hae lainaan, Koljonvirralta löytyy.

    o4oo-533314
     
  7. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Pittääpä pirautella asian tiimoilta tässä lähipäivinä.
     
  8. Satellite70

    Satellite70 1st gear

    Ammattiopistolla luulisi onnistuvan myös. Siellä ainakin tuli väänneltyä just niitä elukanruokinta-alttareita.
     

Kerro tästä muillekin!