Turvakaaret c bodyyn

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja fury poika, 2.1.2014.

  1. fury poika

    fury poika 3rd gear

  2. Ftw-

    Ftw- Gearhead

  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    No jos laittaa dusterin hytin C-koppaseen ni sithän dusterin/dartin kaaret käy. Välttämättä ei mee kovin lähelle korin reunoja... Toi Luuppala näyttää tarjoavan kaaria 2.mm seinämällä, dragikäyttöön mustasta putkesta se on liian ohutseinämäistä. Kyl ne toki varmaan saa oikeastakin materiaalista ne tehtyä mut todennäköisesti haluavat auton sinne. Olettaisin et noita taivuttimia saa myös vuokrata jolloin tollasten mustaputkikaarien ite vääntäminen ei oo kovinkaan kauhee homma. Amatööri tekee apulaisen kanssa helposti parissa päivässä. Mitä muuta kannattaa huomioida? No käyttötarkoitus tietysti, jos on jotain sääntöjä mitkä pitää täyttää tai ahluaa esimerkiks et niistä on käytössä mahdollisimman vähän haittaa. Ja sit ihan yleisesti et ne ois muuten "hyvät" sekä tukemisen että turvallisuuden kannalta.
     
  4. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Mut eiks sen voi laittaa menemään lähelle korin reunoja 3 putkee vaihtaa ja ku se kumminkin on liian korkee niin alhaalta pätkät pois.
    Luuppala 2,5 seinämä.
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Nyt ei ihan aukee et mitkä kolme putkee? Pääkaaren leveys on yks asia, samoin leveydet/pituudet A-pilarien ympärillä riippuen kehikon mallista. Se okrkeuskin on syytä varmistaa et riittää. En tietysti tiedä akikkii erilaisia kreja jne, mut esimerkiks tossa linkin kehikossa et sama menee darttiin ja dusteriin, ni vaikuttaa mielenkiintoselta. Dartissahan on suht matala katto, Dusterissa taas katto on yllättävän "syvä" ja kattopelti kapea, et ei kyl välttämättä kauheen nätisti istu. Noi linkin kaaret näyttäis olevan cromoa, sehän sit pitää TIG hitsata.
     
  6. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Joo tiggisaumaa nuo vaatii. No loppujen lopuks taitaa mennä vaikeeks noist leipoo.
    Kiinnostais tuo turvakaari homma kuitenkin, nythän on kuppipenkit ja viispistevyöt.
    Jos nyt kumminki jotain sattuis nii ois hiukan turvallisempaa.
    Sohvapenkillä kuvoimennä vaiks vattalleen, nois penkeis ei.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Turvakaaret lisää turvallisuutta - jos on kypärä. Jos ei, ni saahan kallonsa halki kätevästi. Ainakin ne on syytä pehmustaa iaka isolta alueelta. Halpa toi uspartsin setti kyl on, irtokamana jos cromoo ostaa niin on vaikee löytää alle 30€ mterihintaan mistään ja mitään kokoja. Ja cromon taivutus vaatii jotain muut akun normi putkitaivutinta millä mustaputki menee ihan kivasti.
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    CEn sivulla toi setti on merkitty 68-69 Barracuda ja 70-76 Duster.
    Oliskohan Usparts vähän ite lisäilly noita hyttejä?
    Ja lisäks CEn sivulla lukee että toi 3361 on pelkkä main hoop kit, ja siihen pitää lisäks ottaa 3350 strut kit.
    Et onk se sittenkään niin kovin halpa?
    http://www.competitionengineering.com/c ... Code=13300
     

Kerro tästä muillekin!