TV vetoomustulokset

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja ernie, 15.5.2007.

1. ernie

ernie 1st gear

Mitkäs on tulokset, missä ryhmissä maksukorotus peruttiin ja tv näkyvyys poistettiin?

2. vesaraiski

vesaraiski 1st gear

moikka

muutama kappale niitä tuli mutta ei aiheuta toimenpiteitä missään ryhmässä.

t. vesa raiski

3. hejo

hejo 1st gear

On se kyllä hyvä...Kukaan ei halua mistään mitään maksaa mutta kaikki haluavat olla TV.stä tuttuja... :eek:

4. turbo

turbo 3rd gear

asiahan ei minulle kuulu...

Miksi ihmeessä siitä näkyvyydestä pitää maksaa? Pitääkö meidän oikeasti maksaa siitä huvista, että "päästään telkkariin"?

Paljonkohan Räikkönen ja Ferrari maksavat siitä, että heitä näytetään telkkarissa?

Kenen taskuun ne rahat menevät ja jäävät?

5. SG 448

SG 448 3rd gear

Jos luit tuon vetoomuksen siinä voit vaikuttaa vain koko ryhmän mahdolliseen televisiointiin et henkilökohtaiseen.

6. vipottaja

vipottaja 1st gear

Re: asiahan ei minulle kuulu...

Sitähän tossa koetettiin kysyä, että miks ihmeessä siitä pitäis maksaa. Tällä hetkellähän siitä maksetaan, koska ohejlman tekeminen maksaa. FHRA on tehnyt ohjelmaa, jotta laji ja teamit saisivat enemmän näkyvyyttä, ja sitä kautta sponsorien saaminen olisi helpompaa, eli satsauksesta oliskin sekä lajille, että kilpailijoille etua. Ilmeisesti kuljettajat kuitenkin ovat sitä mieltä, että toi 30€ per kisa kannattaa tuon takia uhrata, muuten ne kai olis toisin äänestäneet? Kotimaisessa drag racingissa ei ole Ferraria eikä Räikköstä, taloudellisesti ainakin lyhyellä tähtäimellä olis FHRA:lle varmaan helpotus mikäli ei tv lähetyksiä lainkaan olis?

7. ernie

ernie 1st gear

30€? 60€ se on per kisa.

Ja kun tuolla rahalla ei edes pääse telkkariin. Monella ( ainakin uusilla kuskeilla )on varmaan se käsitys että tuon rahan maksamalla näkee ainakin vilaukselta itsensä töllöstä. :rotfl:

8. vipottaja

vipottaja 1st gear

Mulla tais olla alennus mukana siinä. Tai en tiijä, oon ite ollut telkkarissa monta kertaa ilman tv maksuakin. :poff: Pitää varmaan hommata sellanen "tuttu tv:stä" rintanappi. Mut demokratiassahan tosiaan on noita äänestyksiä, joiden tulosten perusteella pitäis mennä. Tulkaa FHRA:n kokouksiin ja kysykää päättäjiltä, osallistukaa henkilövaaleihin ja tehkää FHRA:sta mahdollisesti parempi kuin nyt. Vai onks nää enempi FDBA:n juttuja?

Kerro tästä muillekin!