TVS Eaton C4 Corvette

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja 8liippi, 9.2.2017.

  1. 8liippi

    8liippi 3rd gear

    Tommosta rupesin pari kuukautta sitten väsäilemään. Ahdin peräisin audi Q7 tai vastaavan 3.0 tfsi moottorin päältä. Ja oli mallia integroitu plenum, ahdin ja vesi coolerit. Malli on Eaton r1320. Nyt on ahdin silvottu kotelosta ja imu/paine lähtöjen muokkaus loppusuoralla. Kiinnikkeetkin jo väsätty. Ainakin alkuun bensaa hoitaa fmu 6:1, jonka ohjaus painetta mahdollisesti säädetään jos b.paineet karkaa övereiks. Sytkän myöhästyksen suhteen mulla pari vaihtoehtoa, Haltec ja smt6 löytyis, mutten haluais kajota orkkis johtosarjoihin. Saatan valita smt:een, mikäli siitä siihen on. Saatan kyllä myös tehdä vaan jonkun simppelin paine kytkimellä olevan myöhästys piiri hässäkän. Niinku moni varmaan jo arvailikin, ei olla ottamassa mitään hillittömiä tehoja irti. Tarkoituksena olis saada pikkusen lisää vääntöä jo entuudestaan hyvin vääntävästä tpi pikkulohkosta. Liikutaan siinä max 0.5bar tuntumassa(joopajoo) Tarkoitus on myös tehdä vesi cooleri, noista eatonista jääneistä kennoista. Kun vaikuttavat pirun hyvä laatuisilta. Periaatteena mulla rakentelussa on se että kaikki mitä itse pystyy tekee, niin se tehdään. https://www.romut-radalle.com/gallery/594/last
     
    Muokattu: 10.2.2017
    LPV, hevimies, peltsi ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!