Tyhjäkäynnin hakua viritysnokalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja manun, 12.7.2020.

  1. manun

    manun Gearhead

    Hankalassa paikassa tuo toisio puolen säätöruuvi, vaatiiko kaasarain irrotuksen vai tekiskö jonkun työkalun siihen
     
  2. kraisleri

    kraisleri 3rd gear

    Irti ja vaikka kuusiokoloruuvi siihen tilalle niin helpompi ruuvata.
     
  3. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Luulisin että vakionokalla kaasari käy tyhjää tyhjäkäyntipiirillä läpät kiinni, mutta ränttätäntällä vaatisi ehkä läppää/läppiä raolleen riippuen kepistä miten hitaaseen tyhjäkäyntiin sillä voi päästä.
     
  4. manun

    manun Gearhead

    Vähä tuossa kerkesin testailla, kylläkin ne peltisarjat paikallaan.takaläppien raotus keventi selkeesti käyntiä mutta aiheuttaa sen että tyhjäkäynti ei tipu vaikka seosruuvit ruuvaa kiinni. Uskosin että saan tuon pyörimään kohtuuvella tonnin paikkeille tai ainakin 1200.turbiini ei ole vakio niin ei niin suurta merkitystä. Ja päästöjä ei mitata jos tuohon 62vm laitan paikalleen
     
  5. Diktaattori

    Diktaattori 2nd gear

    Nyt sulla on tosiaan läpät liikaa auki. Kyllä minusta tuolla nokalla pitäs saada ilman kikkailuja toimimaan. Paljonko on tyhjäkäynti ennakko?
     
    SBChevy tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!