Tyhmä kyssäri 2bbl vs. 4bbl edut hyödyt?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja twincam6, 30.5.2019.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Entäs jos mä oon niinkin hurja et laitan 850 Hollikan ton 318 päälle pelkät ensiöt käytössä ahtimen kaa?
    Syy? Käytetyn 650 DPn löytämisen vaikeus. Tuo 850 HP siihen menee joka tapauksessa sit mut mietin vaan moista asiaa.
     
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead


    Ehkä sen saa toimimaan noinkin, aattelin mitä kaikkee täytyy tehdä että saat sen toisiopuolen toimimattomaksi ja muutenkin täysin mykäksi, aika monta toimenpidettä täytyy tehdä kyllä. En tiedä ryhtysinkö itse tuommoiseen hommaan vai lähtisinkö vaan kokeileen kaikilla neljällä kurkulla, vaikka se karbis oliskin nimellisesti liian iso blow thru setuppiin.

    Kuinkahan sekaisin menee ilmavirtaukset kaasarihatussa kun toisiopuoli ei aukea ahdoilla ollenkaan, jos se hattu on mallia nelikurkkuiselle, en tiedä? Voithan silti kokeilla että kuinka se rokkaa noin, ja jos ei niin sit vaan pienempää kaasaria hakuun?
     
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!