Työkalujen "väärin"käytöstä..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja heavy duty, 7.7.2005.

  1. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Ite tullut jonkin verran harrasteltua, ja läheskään aina ei ole oikeita erikoistyökaluja käsillä, esim. alapallon vaihto: moska, 2kpl isoja lenkkejä, pari tunkkia. Kyllä se noillakin käy. Kertokaas vastaavista tilanteista kun ei oikeita kalkkuja ole, että minkälaisia McGyvereita täältä löytyy..??
     
  2. vesamaan

    vesamaan 1st gear

    ekana tulee mieleen kun vaihdoin kaverin Pösöön etutuennan puslia. Prässin puuttuessa otettiin käyttöön klapikone (traktorikäyttöinen) ja sopiva hylsy. Toinen piti alatukivarsi-pusla-hylsy yhdistelmää suorassa ja toinen koitti säätää halkisusylinterin liikettä sopivaksi. Meni muuten pusla paikalleen aika sutjakkaasti :D
     
  3. VM.79

    VM.79 Gearhead

    Lekaa ja sorkkarautaa tuli käytettyä ylätukivarsien irroituksessa. Isot lenkit on kans hyvii alapallonivelissä.
     

Kerro tästä muillekin!