Ultimaattinen talviauto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Cruiserproject, 11.6.2012.

  1. advance

    advance 3rd gear

    mersu 200D w124, lämpeää tyhjäkäynnilläkin hetkessä lämpimäksi, lämmin kesät talvet ( tällä hetkellä se vähän vituttaapi) :lol:
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -Peesaan..! 8) -Muuten, mun Jeepistä löytyy myös pelkkä takavetokin...
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Saab on kesäauto.

    Nimin talven ajoin ja nyt ''vähän'' ruostehommia...
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    3. ääni Grand Cherolle, mun omassa on lukot molemmilla akseleilla eli kyllä pääsee ja viskonelikkoa ei tartte kytkeskellä erikseen jos alkaa lipsua.
     
  5. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Hiukan lipsuu alkuperäisestä aiheesta, varmaan kaikki isommalla maavaralla olevat nelikot täyttää tuon määreen.
    Itellä on suburban ja nastarenkailla ajellessa saa melkosen paljon olla lunta ennen kuin tarvii nykäistä nelivetoa päälle.
    Takana toki tuo palalukko tai millä sitä sitten kutsutaanki.

    C1 kortti pitäs irrota alta tonnilla, cherokeen kulutuksista en tiiä mutta käyttömaksuilla maksaa kortin aika äkkii takasin...

    Toi vanhemman mallinen blatseri kyl on hieno.

    Vajaavetosena tonnarisaabi on kyllä melko asiallinen talviauto, ei paljoo tarvii loskas luotsata ja muutenkin käytös melko yllätyksetöntä ja on lämmin.
    Tosin uusimmatkin on 14-vuotiaita niin huonolla ylläpidolla on joku saattanu päästä ruostumaanki. :poff:

    Jos etenemiskyvystä puhutaan niin subarut on kyl yllättävän kovii, käytännössä oon menny tuolla samat läviköt mitä suburbanilla. Tietty erona on että tonnin ruoskana(vm.90 legacy) tuota viittii kiusata vähän eri tavalla ja että kiinni jäädessä sen alta on paljon vähempi pois lapioitavaa kuin subun.
    :rotfl:
     
  6. Korinvaihtona tehty A-ford pikkis jollain hilux / izutzu 4x4 alustalla =lämpiää pieni koppi äkkiä , ei jää kiinni ja on veikeän näköinen + lavalla saa kuskattua mitä vaan.

    Tuollaistakin joskus hourinut mielessäni talvikäyttikseksi...
     

Kerro tästä muillekin!