Unelma kilvet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja GRA-55, 19.5.2006.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Jos innostuis kilven ostaan chargeriin niin tuleeko hyviä ko. automalliin liittyviä mieleen...?
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    MOP-O

    :rotfl:
     
  3. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Heh, ei mitään suorituskykyyn liittyviä...
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    No käviskö sitten PAH-15. Johonkin tosi isoon crusing avovehkeeseen sopiva olis PUR-51.
     
  5. idiot

    idiot Gearhead

    omat "unelma" kilvet vois olla kyllä, idi-07 :poff:
     
  6. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    Mulle sopis tietty SIN-1, mut ikinä en kyllä sellasia haluais. :poff: Ois jo aika mautonta. :lol:
     
  7. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mulla oli 15v sitten 64 galaxie jossa oli kilvet NAI-29,

    aina tuli vinoilua ett mikä toi asento on, kaikki tietää ky kuusysin...
     
  8. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Isällä oli noin 80-luvun alkupuolella Oldsi jossa kilvet HA-1. Se ostettiin Tampereelta Volvolta ja vietiin takaisin kolmen viikon päästä kun 5,7 diiseli alkoi kolisemaan... :lol: sama peli oli myöhemmin jossain elokuvassa ja katto rälläköity pois...onkohan Oldsi enää hengissä?
     
  9. mä haluisin semmoset kilvet mitä poliisit ei aina ottais mun raaserista pois.. :-?
     
  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    muistaakseni noi kilvet oli myynnissä nettiautossa n 3kk sitten, toisin oli jossain avo autossa, muistaakseni chevyssä ???
     
  11. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Älysin kysyä 16400:sta ja siellähän ne kilvet on edelleen 1979 Delta 88 Royale Oldsissa, kirjoilla Tampereella...ko. kärry on bongattu ilman kattoa jossain Pekko-elokuvassa. Meillä siinä oli vielä kattokin, on pari valokuvaa todisteeksi...
     
  12. L.P.

    L.P. Gearhead

    Mustat.

    Nettiautossakin näkynyt Olds NAM-69 olis ollut aika hyvä. Meinasin jo ostaa kun satuin katselemaan vaihtoa juuri silloin.
     
  13. miss duster

    miss duster 1st gear

    omassa kipossa oli OLV-1
    jotkut jenkkityyliset kilvet ois ihan kivat tai pitäskö rikkoa rajoja ja olla haluamatta minkäänlaisia kilpiä :rotfl:
     
  14. the slut

    the slut 1st gear

    AJS-64
    sitte täytyis ostaa kyl brittipyöräkin :lol:
     
  15. Luksu

    Luksu 2nd gear

    Jos ois pervo niin PAN-15 ja luultavasti joku jo ehottanu. Muistanko väärin vai oliko jossain lehdessä aikaa siten joku ökyauto missä oli BO-55 ?
     
  16. duramax03

    duramax03 1st gear

    Porsche 911 turbo, pääosa noista ostokilvistä löytyy www.kilvet.com yleensä ne on bongattu ja autot on kuvan kera katsottavissa
     
  17. Perniö

    Perniö 1st gear

    No

    No Jon-1 tietty, mut se on jo varattu Ujasen Jonilla Perniössä :( Eli Jon-1 = Jouko Nivalinna
     
  18. flatonia flattop

    flatonia flattop 3rd gear

    Jonkun bemarikuskin unelmakilvet on näköjään GAY-69 :eek: :-? :rotfl:
    Amerikassa tuosta voisi jo hakea korvausta henkisistä kärsimyksistä...
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Sunnuntaina edellä ajaneessa Bemarissa oli kilpi MB-20. Oliskohan ollut BMW kuskin haaveena saada joskus ostettua Mersu. :rotfl:
     
  20. Maria

    Maria 1st gear

    Oli joo, musta Calibra ja tais olla mun muistin mukaan ihan neliveto sellainen.
    Auto oli Espoossa jolloin nuo kilvetkin siihen tuli ja sen jälkeen se ostettiin Klaukkalaan.
    Kuulemma on vieläkin jossain Klaukkalan perämetsissä..
     

Kerro tästä muillekin!